Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt!

Comment

• Skoda 1000MB by poolhaas1, on Flickr

Comment

• (Bij gebrek aan een beter topic, zet ik mijn vraag hier maar bij)

Bij een nieuwe Skoda Octavia 2014 lijkt het wel of er iets 'ontbreekt' aan de binnenkant van de deur.

lmxr50ql.jpg (directe URL naar afbeelding: http://i.imgur.com/lmxr50ql.jpg)

Het gaat over de driehoekige vorm rechts onderaan.

Ontbreekt hier werkelijk een onderdeel? Zo nee, kan het antwoord dan te vinden zijn bij het fabricageproces? En zo ja, kan dit onderdeel nog apart besteld worden (eventueel onofficieel)?

Bedankt voor eventuele verdere info

Comment

• das gepresst staal om stevigheid te garanderen, er ontbreekt volgens mij niets

Comment

• image.jpgDenk dat er ook niets ontbreekt, men zou wel zelf daar een reflecterfolie kunnen kleven
            Last edited by Snelle; 18/06/2014, 12:53. Reden: Foto van superb bijgevoegd
            www.skodaforum.eu

Comment

• Bedankt voor de antwoorden, bobo en Snelle

Ondertussen eens wat rondgekeken en dit blijkt inderdaad bij andere auto's (ook van andere merken) zo te zijn.

Iemand trouwens een idee hoe groot (qua capaciteit) een SD kaartje mag zijn voor de Skoda? Ik probeerde een SD kaart van 128GB, maar dit bleek niet te werken. Ik neem aan dat 64GB het maximum is dan?

Comment

• Ik vond zelf wat meer info door wat dieper te Googlen.

Memory cards measuring 32 mm x 24 mm x 2.1 mm or 1.4 mm can be inserted into the memory card slot.Supported formats:
                • SD (Secure Digital Memory Cards) - max. size 2 GB;
                • SDHC (Secure Digital High-Capacity Memory Cards) - max. size 32 GB;
                • SDXC (Secure Digital Extended Capacity) - guaranteed max. size 128 GB.

Due to differing quality requirements from different card manufacturers, it is not possible to always guarantee the playback of memory cards. Some files on the memory card cannot be played or their playback is limited.

CAUTION

A memory card cannot have more than 5°000°folders and 15°000°files. Thus, one folder cannot have more than 6°000 files.
                (Bron: skoda-auto.com)

Om mijn eigen vraag te beantwoorden; de Skoda kan overweg met een 128GB kaartje, zolang dit een SDXC kaartje is.

Comment

• Tja daar kan wat muziek op hopelijk kunt ge het kaartje vullen
                  www.skodaforum.eu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
                    Tja daar kan wat muziek op hopelijk kunt ge het kaartje vullen
                    Dat vormt geen probleem
                    Ondertussen eentje besteld.

Comment

• mooie zuiderse rapid

Comment

• Niet zo en fan van de witte kleur, maar verder mooie wagen inderdaad.

Comment

• Wordt dit de nieuwe Superb (combi) III 2015 ??
                          Elroq, Kamiq, Scala, ein neues kleines E-SUV, die Serienversion des XXL-E-SUV Vision 7S, Superb und die Neuauflage des Kodiaq – das plant Skoda!
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by Snelle; 06/08/2014, 18:04.
                          www.skodaforum.eu

Comment

• Lijkt vrij sterk op een Jaguar XF.

Comment

• Dan toch een nieuwe Superb?
                              Ik dacht dat er geen nieuwe meer zou komen.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Dan toch een nieuwe Superb?
                                Ik dacht dat er geen nieuwe meer zou komen.
                                Wat? Bron?

Comment

• Dit forum, een hele tijd terug.
                                  Stond toen ook een link bij vermeld, maar heb de tijd niet om daar terug naar te gaan zoeken.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik zag dat er wel 1 kwam, maar dat de dubbele kofferklep zou verdwijnen. Het zou een gewone sedan en de break worden.

Comment

• De update dat ze nu hebben gedaan vind ik niet zo wauw hoop dat ze met iets nieuws komen. Als de foto's kloppen ziet de sedan er wel niet slecht uit.
                                      www.skodaforum.eu

Comment

• nog wel een nieuwe superb dacht ik, maar minder edel interieur
                                        aloewel ik het moeilijk kan geloven omdat de nieuwe octavia erop vooruit is gegaan en ze de passat ook hoger gaan positioneren

Comment

• Superb facelift vind ik prachtig.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X