Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    nog wel een nieuwe superb dacht ik, maar minder edel interieur
    aloewel ik het moeilijk kan geloven omdat de nieuwe octavia erop vooruit is gegaan en ze de passat ook hoger gaan positioneren
    Aangezien 50% van de Passat wordt overgenomen daar nog eens 30% van Audi en de rest van de procenten is het metaal rondom zal alles wel in zijn plooi vallen
    Heb in 2012 gekozen voor de combi omdat de sedan zijn achterst ons niet beviel, nu is het andersom zeker als de sedan een vijfde deur heeft.
    En hij zou binnenin nog ruimer worden, de achterpassagiers verstaan nu al niets wanneer er vooraan iets wordt gezegd. Maar ja we kunnen nog bellen naar elkaar zeker
    www.skodaforum.eu

Comment

• Geeft Skoda soms software updates uit?

Het betreft hier een Octivia (2013) en ik had graag geweten of er misschien software updates zijn voor de GPS of de software op zich?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GigaPixels Bekijk Berichten
        Geeft Skoda soms software updates uit?

Het betreft hier een Octivia (2013) en ik had graag geweten of er misschien software updates zijn voor de GPS of de software op zich?
        Gps zal je toch moeten betalen.

Sent from here
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• neen hoor. http://updateportal.skoda-auto.com/
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            Dat wist ik niet, mooi.
            Zou ik dat op de Rns 510 ook kunnen?
            den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
              voor de mijne nog geen updates beschikbaar.
              Spijtig
              Last edited by ; 03/01/2015, 22:42.

Comment

• Bedankt, er was inderdaad een update beschikbaar!

Andere vraag:

voor mijn vriendin was ik eens aan het kijken voor de nieuwe Skoda Fabia 2015.
                Ziet er allemaal dik in orde uit en pakken goedkoper dan de Audi A1 Sportback waar ze nu haar zinnen heeft op gezet.
                Een must have is wel lederen zetels en deze optie bestaat bestaat blijkbaar niet, enkel stoffen zetels (althans, als ik de auto samenstel via skoda.be).

De Skoda Fabia 2015 kan je dus niet bestellen met lederen zetels? Of is het model enkel nog beschikbaar in stoffen zetels en voegen ze deze optie later toe?

(bron: whatcar.com)
                Last edited by ; 05/01/2015, 12:05.

Comment

• als ik het goed heb, zijn de lederen zetels die je op een octavia kunt bestellen, ook achteraf geplaatst door de importeur. waarschijnlijk zal er ook zo iets zijn voor de Fabia? zo niet, kan je het altijd zelf laten doen.
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Dat klopt dus niet hé.
                    Lederen zetels komen af-fabriek.

In Nederland worden vele accessoires (leder, trekhaak, bluetooth, ...) nadien geplaatst om een lagere BPM te bekomen.

Op de Fabia is dit niet beschikbaar.
                    Ook de vorige Fabia had geen lederen zetels. Enkel een stof-leder combinatie was mogelijk.

Comment

• ik lees teveel op het skodaforum.nl dus
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Mijn Slovaakse vriendin had indertijd een Skoda Felicia kombi. Super wagen was dit, naar eigen zeggen. Haar droom Skoda is een 110 R. Weet iemand waar een te koop zou zijn in Belgïë?

Comment

• Het bestaat! Een Skoda Yeti met 510 pk.

Zeiden we Yeti? We bedoelen eigenlijk Bigfoot. In de line-up van Skoda kom je weinig automotive uitspattingen tegen. Auto’s als de Fabia, Rapid en de Octavia lopen, eh, rijden allemaal keurig in de pas van wat je verwacht van het Tsjechische doe-gewoon-merk. De Yeti is daarop altijd een uitzondering geweest. Hoge instap, afwijkende styling, veel […]

Comment

• Zalig, je zou het hem niet geven langs buiten
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ende Mai beginnt für Skoda das neue Modelljahr 2016. Bei den Motoren gibt es einige Änderungen, da die Aggregate die Euro 6 Norm erfüllen müssen. Daher verbaut Skoda ab der Kalenderwoche 22 nur noc…

Als je nu een Skoda Octavia 1.4 bestelt, dan krijg je 150pk euro6 ipv 140pk euro5 norm.
                              Zou deze motor dan ook de ACT meekrijgen?

Comment

• skoda ferat (1971)

Last edited by ; 13/06/2015, 11:02. Reden: jaartal moest 1971 zijn, niet 1982

Comment

• Nooit gezien.

Sent from here
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• Blijkt uit n film te komen. Wist ik niet. Ook nooit gezien.

autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Comment

• interessant, rijdt op menselijk bloed, onttrokken uit de rechtervoet van de chauffeur

Comment

• Comment

Working...
                                          X