Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Prachtige wagen, die nieuwe Octavia Combi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr
      Prachtige wagen, die nieuwe Octavia Combi!
      vind ik ook, heeft echt klasse en als je ziet dat hij al aan 14000euro verkrijgbaar is

Comment

op je onderschrift zit je te pisse op het vw teken maar je opent wel een topic over skoda een dochterbedrijf van vw lol
        Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
        Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
        VW Caddy 2008 1.9TDI
        _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

Raar maar waar; de nieuwe Octavia wordt al verkocht; zowel als berline als break maar toch heb ik er nog geen één IRL op de gewone straat tegengekomen... spijtig eigenlijk...

Comment

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                  Raar maar waar; de nieuwe Octavia wordt al verkocht; zowel als berline als break maar toch heb ik er nog geen één IRL op de gewone straat tegengekomen... spijtig eigenlijk...
                  Het duurt toch altijd een tijdje voor je een nieuw model in het straatbeeld ziet. Het is niet omdat ze al verkocht worden, dat ze ook al geleverd worden hé. De levertijd zal bij Skoda wellicht niet zo heel lang zijn en dus zal je ze waarschijnlijk wel vlug zien rijden.

Ik heb in het salon in een Octavia break gezeten en ik moet zeggen dat dat zeer goed meeviel. Ik zou zelfs een Octavia break prefereren boven een Audi A4 break. De afwerking is misschien iets minder, maar de prijs maakt heel veel goed en hij is ook gewoon mooier dan de Audi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                    Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
                    Oorspronkelijk geplaatst door spg900
                    De Skoda Felicia Fun:

Jammer genoeg niet echt een groot succes.
                    Hoe zou dat komen
                    Misschien omdat hij lelijk is?
                    Bij zo een wagen gaat het niet om het uiterlijk, wel om de fun die je ermee beleeft!!! En met deze wagen met 4 vrienden erop uittrekken moet toch heerlijk zijn, rugzak, tentje, BBQke en ne Skoda Felicia Fun! En dan rijde we richting spanje

Comment

We hebben op het autosalon ook eens naar de octavia combi gekeken en dat viel reuze mee! Afwerking is niet perfect afgewerkt maar zeker en vast voldoende, is een optie voor onze volgende wagen ...

Comment

i love skoda

Comment

Wow,Skoda ziet ze vliegen !
                          :o
                          Best indrukwekkende rallywagens...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
                            Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                            Het duurt toch altijd een tijdje voor je een nieuw model in het straatbeeld ziet. Het is niet omdat ze al verkocht worden, dat ze ook al geleverd worden hé. De levertijd zal bij Skoda wellicht niet zo heel lang zijn en dus zal je ze waarschijnlijk wel vlug zien rijden.

Ik heb in het salon in een Octavia break gezeten en ik moet zeggen dat dat zeer goed meeviel. Ik zou zelfs een Octavia break prefereren boven een Audi A4 break. De afwerking is misschien iets minder, maar de prijs maakt heel veel goed en hij is ook gewoon mooier dan de Audi.
                            1. Zo'n wagen valt nu eenmaal niet op, logisch dus dat het wat langer duurt voor je hem ziet ivglm bvb. een Corvette.
                            2. Nochtans rijden er al heel wat rond van die nieuwe Octavia's, ofwel is dat enkel in W-Vl.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                              Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                              Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
                              Oorspronkelijk geplaatst door spg900
                              De Skoda Felicia Fun:

Jammer genoeg niet echt een groot succes.
                              Hoe zou dat komen
                              Misschien omdat hij lelijk is?
                              Bij zo een wagen gaat het niet om het uiterlijk, wel om de fun die je ermee beleeft!!! En met deze wagen met 4 vrienden erop uittrekken moet toch heerlijk zijn, rugzak, tentje, BBQke en ne Skoda Felicia Fun! En dan rijde we richting spanje
                              totally agree !!

Comment

Ja idd, een beetje de moderne versie van een geit... die werd ook vaak gebruikt als vrijetijdswagentje: dak eraf, picknick in de koffer, en weg ermee.

Ik ken een schilder die met zo'n Felicia Fun reed, en idd, ook in't geel.

Comment

Allé dat versta ik nu niet, dat er in het Skoda lovers topic nog geen foto's van de Octavia RS staan. Bij deze:

Comment

Comment

De Fabia Paris:

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X