Prachtige wagen, die nieuwe Octavia Combi!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SKODA Lovers
Collapse
X
-
op je onderschrift zit je te pisse op het vw teken maar je opent wel een topic over skoda een dochterbedrijf van vw lolOpel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130Raar maar waar; de nieuwe Octavia wordt al verkocht; zowel als berline als break maar toch heb ik er nog geen één IRL op de gewone straat tegengekomen... spijtig eigenlijk...
Ik heb in het salon in een Octavia break gezeten en ik moet zeggen dat dat zeer goed meeviel. Ik zou zelfs een Octavia break prefereren boven een Audi A4 break. De afwerking is misschien iets minder, maar de prijs maakt heel veel goed en hij is ook gewoon mooier dan de Audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door M-POWEROorspronkelijk geplaatst door spg900De Skoda Felicia Fun:
Jammer genoeg niet echt een groot succes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 VantageOorspronkelijk geplaatst door tdi130Raar maar waar; de nieuwe Octavia wordt al verkocht; zowel als berline als break maar toch heb ik er nog geen één IRL op de gewone straat tegengekomen... spijtig eigenlijk...
Ik heb in het salon in een Octavia break gezeten en ik moet zeggen dat dat zeer goed meeviel. Ik zou zelfs een Octavia break prefereren boven een Audi A4 break. De afwerking is misschien iets minder, maar de prijs maakt heel veel goed en hij is ook gewoon mooier dan de Audi.
2. Nochtans rijden er al heel wat rond van die nieuwe Octavia's, ofwel is dat enkel in W-Vl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofOorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door M-POWEROorspronkelijk geplaatst door spg900De Skoda Felicia Fun:
Jammer genoeg niet echt een groot succes.
Comment
Comment