Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Schoon wagentje feitelijk hé

Comment

Octavia Rs interior

en wel fijne zeteltjes precies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijver
          Lekkerrrrrr....

Ik ben een van die zeldzame mensen die de Fabia schoon vind. En in dit pakje , moet hij toch wel iedereen overtuigen!

Comment

Allé dat versta ik nu niet, dat er in het Skoda lovers topic nog geen foto's van de Octavia RS staan. Bij deze:
            [img ][/img]
            Hoe lang zou het nog wachten zijn op de nieuwe?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
              in zo nen taxi hebben we nog door Praag gevlamd, met vier achteraan...

Man, nostalgie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Talldega
                op je onderschrift zit je te pisse op het vw teken maar je opent wel een topic over skoda een dochterbedrijf van vw lol

Je moet werk en privé toch ook gescheiden houden he

Ik pis op dat VW teken omdat onze Golf zo "goed" is, en niet omdat ik iets tegen VW heb... . Al komt het zo mss wel over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Talldega
                  op je onderschrift zit je te pisse op het vw teken maar je opent wel een topic over skoda een dochterbedrijf van vw lol

Je moet werk en privé toch ook gescheiden houden he

Ik pis op dat VW teken omdat onze Golf zo "goed" is, en niet omdat ik iets tegen VW heb... . Al komt het zo mss wel over
                  I love dat onderschrift!!! Alleen als het over de Golf V GTI gaat, moogde da gerust weglaten. Kben nogal tegenstander van de vorige Golfs. Ze hebben wel een paar grote voordelen, maar toch ... De minpuntjes ...
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Skoda Roomster Coupé...

Comment

Een Skoda 105 Cabrio precies zelf gemaakt

Comment

Skoda Tuning

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                          Lekkerrrrrr....

Ik ben een van die zeldzame mensen die de Fabia schoon vind. En in dit pakje , moet hij toch wel iedereen overtuigen!

Owla, ik vind de Fabia ook ne prachtbak he!!! Nee, serieus als ik nu een nieuwe kleine auto moest kopen zou het de Fabia zijn! Ziet er zéér goed uit, en nu zeker dat modeljaar 2005!

Maar wat is dat op deze foto? Achteraan in de koffer staat precies een rolbeugel :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                            Allé dat versta ik nu niet, dat er in het Skoda lovers topic nog geen foto's van de Octavia RS staan. Bij deze:
                            [img ][/img]
                            Hoe lang zou het nog wachten zijn op de nieuwe?
                            Dat ik het niet weet, hij zal zeer waarschijnlijk de 2.0 Turbo FSI hebben, maar de huidige RS is volgens mij nog verkrijgbaar.
                            A Twist of the Wrist

Comment

m'n ouders hebben vandaag, na jaren mercedes te hebben gereden, op mijn aanraden (doen haast geen km's meer, zijn op pensioen), een skoda octavia combi gekocht

een tdi 105 pk dsg in't zilver (bah mahja, ze zijn dan ook gepensioneerd he)

Comment

Skoda Tuning

ge moogt nie lachen me gert zijn viper!!!

Comment

Op de CC van Skoda staat nu er nu een Fabia RS Line.
                                  Heeft iemand daar foto's van? Verschilt dit veel met de RS?

Comment

Gevonden!

Skoda Fabia RS-line

4/03/2005 - Jong, sportief, elegant maar toch prijsbewust en gesteld op veiligheid en comfort.

Indien u zichzelf in dit plaatje een beetje herkent, dan is ‘RS-line’ in Fabia en Fabia Combi beslist voor u.

Als onvoorwaardelijke fan van de Skoda Fabia WRC en met zijn grote sportieve broer, de Fabia RS, als grote voorbeeld heeft deze beperkte reeks u heel wat te bieden : naast een keuze tussen 3 benzine- en 3 dieselmotoren beschikt deze wagen over o.a. een exclusief interieur, een lederen sportstuur, een semi-elektronische airconditioning en elegante lichtmetalen 16" velgen.

Voor de amateurs van de echte volbloeden hebben we natuurlijk de enige echte Fabia RS 130 pk TDI, voortaan ook beschikbaar aan een onklopbare nettoprijs van 16.480 €, een voordeel van liefst 1.500 € BTWi.

Maar er is nog zoveel meer te vertellen…. Ontdek snel alle details door hier te klikken.

Nice! Skoda is goed bezig vind ik persoonlijk! Mooi autootje met een sportieve uitrusting en er zijn serieuze kortingen op het moment: €2.700!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                      Gevonden!

Skoda Fabia RS-line

4/03/2005 - Jong, sportief, elegant maar toch prijsbewust en gesteld op veiligheid en comfort.

Indien u zichzelf in dit plaatje een beetje herkent, dan is ‘RS-line’ in Fabia en Fabia Combi beslist voor u.

Als onvoorwaardelijke fan van de Skoda Fabia WRC en met zijn grote sportieve broer, de Fabia RS, als grote voorbeeld heeft deze beperkte reeks u heel wat te bieden : naast een keuze tussen 3 benzine- en 3 dieselmotoren beschikt deze wagen over o.a. een exclusief interieur, een lederen sportstuur, een semi-elektronische airconditioning en elegante lichtmetalen 16" velgen.

Voor de amateurs van de echte volbloeden hebben we natuurlijk de enige echte Fabia RS 130 pk TDI, voortaan ook beschikbaar aan een onklopbare nettoprijs van 16.480 €, een voordeel van liefst 1.500 € BTWi.

Maar er is nog zoveel meer te vertellen…. Ontdek snel alle details door hier te klikken.

Nice! Skoda is goed bezig vind ik persoonlijk! Mooi autootje met een sportieve uitrusting en er zijn serieuze kortingen op het moment: €2.700!

"Semi-automatische airco"
                                      Wat bedoelen ze hier mee? Digitale temperatuur, manuele ventilatieïnstelling?

Comment

Wel schone wagentjes.
                                        Zo een Felicia Fun stond vorig jaar te koop op ebay.

Eigelijk wel vreemd he, die oude Skoda's lijken zo fel op de oude Lada's (foto's op de eerste pagina).
                                        Maar wanneer je de nieuwe modellen van beide merken vergelijkt is er wel een zeer groot verschil. De nieuwe Skoda's zien er veel beter uit dan de nieuwe Lada's.

Nu heb ik het meer voor coupe's en sportievere 2/3-deurs.
                                        Maar wanneer ik voor een iets grotere wagen zou gaan, dan komt Skoda zeker in aanmerking. (Samen met KIA en Hyundai)
                                        Last edited by knight-rider; 04/03/2005, 18:17.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                                          Wel schone wagentjes.
                                          Zo een Felicia Fun stond vorig jaar te koop op ebay.

Eigelijk wel vreemd he, die oude Skoda's lijken zo fel op de oude Lada's (foto's op de eerste pagina).
                                          Maar wanneer je de nieuwe modellen van beide merken vergelijkt is er wel een zeer groot verschil. De nieuwe Skoda's zien er veel beter uit dan de nieuwe Lada's.

Nu heb ik het meer voor coupe's en sportievere 2/3-deurs.
                                          Maar wanneer ik voor een iets grotere wagen zou gaan, dan komt Skoda zeker in aanmerking. (Samen met KIA en Hyundai)
                                          Denk dat dat iets te maken had met de Sovjet unie

Comment

Working...
                                          X