Oh, zo mooi!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SKODA Lovers
Collapse
X
-
Leuk, maar chromé accentjkes zijn wel een must met dit soort velgen. Dat alu-kleurtje voor de deurklinken, staat wel goed bij die velgen. Mss nog een metaalkleurig (chromé of alu) randje rond de ruiten, hoewel dit mss moeilijker te realiseren is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130Spijtig dat je die hier totaal niet ziet
de leveringen zijn ook nog maar net op gang gekomen, m'n vader heeft zijne nog maar net op 1 april in ontvangst genomen, ie was besteld net bij lancering combi-model
ben er 2000 km (m'n vader is bijna 70 en laat zich liever rijden) over-en-weer mee naar oostenrijk gaan skieen
het is een 19 tdi dsg combi
goeie ruime wagen, perfect geschikt om 1000 km mee af te haspelen, al vind ik het jammer dat de dsg in 6e meer toeren draait dan mijn vorige wagen (een golf tdi 110 automaat met een vierbak), maar das waarschijnlijk om in die zwaardere wagen bij hoge snelheid wat meer kracht te hebben
het motorgeluid valt héél goed mee tov de golf
verbruik over eerste 2000 km (duiste autobahn mee inbegrepen) : 6,7 liter - een pak goekoper dan m'n eigen wagen
Comment
-
idd, ik heb net het desbetreffende artikel gelezen op autoweek.nl
een donkerblauwe Octavia Combi RS, rrrrrr
mjam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brammsteinidd, ik heb net het desbetreffende artikel gelezen op autoweek.nl
een donkerblauwe Octavia Combi RS, rrrrrr
mjam
Jammer dat het merk Skoda nog altijd niet echt veel aanzien krijgt, maar deze RS vind ik toch een prachtbakje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéIk heb altijd een boontje gehad voor de Combi RS. De vorige vond ik AF en deze met de 2.0TFSI Moet zalig zijn
Jammer dat het merk Skoda nog altijd niet echt veel aanzien krijgt, maar deze RS vind ik toch een prachtbakje.
ziet maar dat je niet afgedroogd wordt door ne skoda
Comment
Comment