Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oh, zo mooi!

Comment

• Spijtig dat je die hier totaal niet ziet

Comment

• Ik ben ook wel een fan van de Octavia.
        Die is groter dan de VW Passat die net uit productie is genomen en dat voor zoveel minder geld.

Comment

• Persoonlijk vind ik deze Skoda de moeite om eens nader mee kennis te maken

Comment

• Omdat hier op het forum nog al eens ging over de befaamde A8 velgen, hier in 17", replica uiteraard:

Comment

• 1234567890

Comment

• 1234567890°

Comment

• Vooral die laatste foto vind ik mooi gemaakt!

Over de velgen:
                  Ik vind het wel passen op dit autootje samen met de verlaging is ie erg geslaagd!
                  Maar ik zou die velg zelf nooit nemen...

Comment

• Leuk, maar chromé accentjkes zijn wel een must met dit soort velgen. Dat alu-kleurtje voor de deurklinken, staat wel goed bij die velgen. Mss nog een metaalkleurig (chromé of alu) randje rond de ruiten, hoewel dit mss moeilijker te realiseren is.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Die Fabia blijft een leuk model! Reeds vanaf de eerste kennismaking (autosalon 2000) blijft hij me om één of andere reden aanspreken. En zeker die rode van hierboven!

Comment

• die velgen staan hem dus wonderwel he

echt knap gedaan !!

Comment

• Ik vind die velgen echt niet mooi.

De fabia daarentegen is super!

Comment

• Ik vind die velgen ook niet mooi, zelfs op een Audi A8 kunnen ze me maar matig bekoren. En op een VW of Skoda al helemaal niet.

Comment

• In een donkere kleur zal hij mss mooier zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
                                In een donkere kleur zal hij mss mooier zijn.
                                Altijd dat zwart of grijs gaat ook snel vervelen, in deze kleur vind ik hem toch veel mooier...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                  Spijtig dat je die hier totaal niet ziet

de leveringen zijn ook nog maar net op gang gekomen, m'n vader heeft zijne nog maar net op 1 april in ontvangst genomen, ie was besteld net bij lancering combi-model

ben er 2000 km (m'n vader is bijna 70 en laat zich liever rijden) over-en-weer mee naar oostenrijk gaan skieen
                                  het is een 19 tdi dsg combi

goeie ruime wagen, perfect geschikt om 1000 km mee af te haspelen, al vind ik het jammer dat de dsg in 6e meer toeren draait dan mijn vorige wagen (een golf tdi 110 automaat met een vierbak), maar das waarschijnlijk om in die zwaardere wagen bij hoge snelheid wat meer kracht te hebben
                                  het motorgeluid valt héél goed mee tov de golf

verbruik over eerste 2000 km (duiste autobahn mee inbegrepen) : 6,7 liter - een pak goekoper dan m'n eigen wagen

Comment

• Eventjes dit topic vanonder het stof gehaald met een prachtige nieuwe Skoda:

De nieuwe Octavia RS.

Voor deze heb ik altijd al een boontje gehad. Goedkoop maar toch echte VW-kwalitiet en een echte underdog aan de lichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                      Eventjes dit topic vanonder het stof gehaald met een prachtige nieuwe Skoda:

De nieuwe Octavia RS.

Voor deze heb ik altijd al een boontje gehad. Goedkoop maar toch echte VW-kwalitiet en een echte underdog aan de lichten.

idd, ik heb net het desbetreffende artikel gelezen op autoweek.nl

een donkerblauwe Octavia Combi RS, rrrrrr

mjam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                                        idd, ik heb net het desbetreffende artikel gelezen op autoweek.nl

een donkerblauwe Octavia Combi RS, rrrrrr

mjam
                                        Ik heb altijd een boontje gehad voor de Combi RS. De vorige vond ik AF en deze met de 2.0TFSI Moet zalig zijn

Jammer dat het merk Skoda nog altijd niet echt veel aanzien krijgt, maar deze RS vind ik toch een prachtbakje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                          Ik heb altijd een boontje gehad voor de Combi RS. De vorige vond ik AF en deze met de 2.0TFSI Moet zalig zijn

Jammer dat het merk Skoda nog altijd niet echt veel aanzien krijgt, maar deze RS vind ik toch een prachtbakje.

ziet maar dat je niet afgedroogd wordt door ne skoda

Comment

Working...
                                          X