Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
€25000 basisprijs en voor €30.000 is ie waarschijnlijk full option.
Dus voor dat geld heb je een gezins-GTI waarmee je heel wat anderen aan de lichten kunt verbazen
full option zal wel wat meer zijn denk ik. Reken maar 35000 € voor een full option
een gewone skoda octavia break 2.0 FSi kost ne 30000 €, full option. En dat was dan nog zonder automaat. Want op ne RS moet er een DSG zitten. Dus pak maar 35000 € voor een full option, wat uiteraard nog heel goed meevalt
full option zal wel wat meer zijn denk ik. Reken maar 35000 € voor een full option
een gewone skoda octavia break 2.0 FSi kost ne 30000 €, full option. En dat was dan nog zonder automaat. Want op ne RS moet er een DSG zitten. Dus pak maar 35000 € voor een full option, wat uiteraard nog heel goed meevalt
Deze is idd mooi, maar ik vraag mij af zou deze wagen verlaagd zijn?
Neen hoor, de echtgenoot van mijn grootmoeder haar verpleegster (wat een uitleg ) heeft ook zo'n Octavia Combi, en regelmatig komt die verpleegster daar dus mee af ipv met haar eigen Peugeot 206.
En in 't echt staat 'ie dus ook vrij laag; het is echt een supermooie break vind ik. Liever zo'n Octavia Combi dan de V50 van haar collega-verpleger eigenlijk; echt alles klopt aan die Octavia, buiten het afgrijselijke TDI-geklop dan , daarin is de 2.0d in de V50 by far de betere.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment