Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SKODA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéIk heb altijd een boontje gehad voor de Combi RS. De vorige vond ik AF en deze met de 2.0TFSI Moet zalig zijn
Jammer dat het merk Skoda nog altijd niet echt veel aanzien krijgt, maar deze RS vind ik toch een prachtbakje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de Pé€25000 basisprijs en voor €30.000 is ie waarschijnlijk full option.
Dus voor dat geld heb je een gezins-GTI waarmee je heel wat anderen aan de lichten kunt verbazen
full option zal wel wat meer zijn denk ik. Reken maar 35000 € voor een full option
een gewone skoda octavia break 2.0 FSi kost ne 30000 €, full option. En dat was dan nog zonder automaat. Want op ne RS moet er een DSG zitten. Dus pak maar 35000 € voor een full option, wat uiteraard nog heel goed meevalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brammsteinfull option zal wel wat meer zijn denk ik. Reken maar 35000 € voor een full option
een gewone skoda octavia break 2.0 FSi kost ne 30000 €, full option. En dat was dan nog zonder automaat. Want op ne RS moet er een DSG zitten. Dus pak maar 35000 € voor een full option, wat uiteraard nog heel goed meevalt
Maar als je vergelijkt met andere merken krijg je bij Skoda toch een pak meer waar voor je geld.
Want met deze rij je makkelijk een wagen naar huis die misschien dubbel zovéél heeft gekost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéU heeft gelijk
Maar als je vergelijkt met andere merken krijg je bij Skoda toch een pak meer waar voor je geld.
Want met deze rij je makkelijk een wagen naar huis die misschien dubbel zovéél heeft gekost
zekers.
0-100 in ne second of 8.
droog je pakweg 80% van het wagenpark in belgie mee af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brammsteinzekers.
0-100 in ne second of 8.
droog je pakweg 80% van het wagenpark in belgie mee af.
http://www.autowereld.com/nieuwsber...l=2428&pa=&fr=1
Hier staat 7.3 voor de berline en 7.5 voor de combi.
En dat voor een Skoda. Ik denk dat velen hun ogen niet geloven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéDe vorige deed 8seconden over dat welbekende sprintje
http://www.autowereld.com/nieuwsber...l=2428&pa=&fr=1
Hier staat 7.3 voor de berline en 7.5 voor de combi.
En dat voor een Skoda. Ik denk dat velen hun ogen niet geloven
hehehehe
je verslaat er zelfs een 325i mee of zo
edit : en als je die hebt, rodeer je hem ff, en dan een Heinz kuurtje
Comment
-
Vind ik een hééééééél mooie wagen die veel biedt voor z'n prijs!!!!
Moest ik de Astra vervangen dan zou ik zeker gaan kijken naar deze wagen.
--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéEens snel gekeken op de site en voor de Golf bieden ze optioneel 260pk aan
Die rijdt zelfs een 530i naar huis
ne skoda van 260 pk
edit : best wel amazing, moest je 260 pk hebben in zo een ding. Wat zouden de prestaties zijn? 0-100 in ne second of 6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brammsteinne skoda van 260 pk
Moet toch zalig zijn om mee te rijden.
Die met zijn BMW 330i denk: Pfff een Skoda
Lichten op groen en je laat die 330i gewoon achter
-edit-
0-100 moet dan in 6 Ã 6.5s lukken denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carlimits crewDeze is idd mooi, maar ik vraag mij af zou deze wagen verlaagd zijn?
En in 't echt staat 'ie dus ook vrij laag; het is echt een supermooie break vind ik. Liever zo'n Octavia Combi dan de V50 van haar collega-verpleger eigenlijk; echt alles klopt aan die Octavia, buiten het afgrijselijke TDI-geklop dan , daarin is de 2.0d in de V50 by far de betere.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vertigoik weet nog ergens een Rapid Coupé in de vitrine staan, ziet er nog heel goed uit, gerestaureerd denk ik"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
Comment