Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    Foto's maken en hier posten!

Kom je niet soms in Hasselt? Skoda-garage langs de baan Hasselt-Eindhoven...
    Maar zal es langsgaan ergens deze week.... !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
      En in 't echt staat 'ie dus ook vrij laag; het is echt een supermooie break vind ik. Liever zo'n Octavia Combi dan de V50 van haar collega-verpleger eigenlijk; echt alles klopt aan die Octavia, buiten het afgrijselijke TDI-geklop dan , daarin is de 2.0d in de V50 by far de betere.
      Bij deze Octavia heb ik zo een beetje het gevoel zoals ik had bij de Alfa Romeo 156, Volvo S40... ik verkies onmiddellijk de break versie.

Ik heb vandaag nog zo'n nieuwe Octavia gezien in berline uitvoering en ie spreekt me op de één of andere manier niet zo aan. De break daarentegen...

Toch raar dat je deze auto niet zo vaak ziet rijden.

Tja, Skoda... het zal bij velen waarschijnlijk nog 'raar' in de oren klinken...
      BMW F30 316d Sportline - '13
      BMW Z3 1.8 -- '97
      --------------------------------------------------------------
      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vertigo
        Kom je niet soms in Hasselt? Skoda-garage langs de baan Hasselt-Eindhoven...
        Maar zal es langsgaan ergens deze week.... !
        Zelden of nooit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje
          Tja, Skoda... het zal bij velen waarschijnlijk nog 'raar' in de oren klinken...
          Het imago is er niet, en dat is voor veel mensen belangrijk.
          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
            Het imago is er niet, en dat is voor veel mensen belangrijk.
            Inderdaad!

Als ik thuis eens bezig was over zo'n Skoda Octavia Combi dan kreeg ik de eerste keer zo'n schuine blik van m'n moeder van "what the hell is he talking about... een Skoda...".
            BMW F30 316d Sportline - '13
            BMW Z3 1.8 -- '97
            --------------------------------------------------------------
            2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
            2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje
              Inderdaad!

Als ik thuis eens bezig was over zo'n Skoda Octavia Combi dan kreeg ik de eerste keer zo'n schuine blik van m'n moeder van "what the hell is he talking about... een Skoda...".
              Tot ze erin zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                Eens snel gekeken op de site en voor de Golf bieden ze optioneel 260pk aan

Die rijdt zelfs een 530i naar huis
                en dat sjippen en formosion
                tot 140

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                  Tot ze erin zitten.
                  En eens naar den Brico moeten. Enorm praktisch zo'n Octavia. Had die niet de grootste koffer in zijn klasse?

Comment

Foto's maken en hier posten!

hier is ie dan !

ze hadden daar wel net jaarlijks verlof, dus betere dan dees foto's kon ik niet maken

Comment

• Geen verdere informatie maar ik veronderstel dat het een touringcar is. (2litermotor, ongeveer 270pk)

Comment

• Test van de Skoda Combi DSG

Každý den píšeme o autech. Novinky, aktuality, podrobné testy a tajné projekty automobilek. Živé diskuzní fórum a čtenářská fotogalerie.

sportief autoko, ze laten mooi zien hoe de manuele stand van de DSG werkt

Comment

• Waarom zetten ze die ban nu verkeerd ???

Het is toch logischer trekken versnelling omhoog, duwen versnelling omlaag ???

Comment

• Is een Fabia een voor of achtertrekker?

Comment

• voortrekker

Comment

• nettoprijzen

ik ben zo net even door die nettoprijzen van skoda gegaan en ik moet zeggen dat een octavia combi met dsg toch wel heel aanlokkelijk geprijsd is. een golf met dsg kost evenveel blijkbaar!

jammer dat de 4x4 geen permanente 4x4 is
                                Last edited by josenjef; 10/08/2005, 12:14. Reden: extra info
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik heb gezien dat de "oude" Octavia en Octavia Combi nog steeds verkocht worden! Ik ben eens aan het rekenen geslagen voor een Combi en met kortingen (ik heb 7% genomen) en overname (€ 1000 gepakt) er afgetrokken, komt die uit op een dikke 14.000 euro! Hierin zitten al de opties metaalkleur en alu-velgen, airco krijg je er gratis bij

Zet mij serieus aan het denken

edit: motorisatie zou dan de 1.9 TDI met 90 pk zijn

Last edited by Tigra; 21/12/2005, 08:28.

Comment

• in m'n kennissekring wordt er nog duchtig met die octavia rondgereden, terwijl m'n ouders het nieuwe model hebben

die oude, daar is niets mis mee op de nogal springerige ophanging na en het blijft een oudere generatie auto's...
                                    maar als budget-car is het zeker een goede aankoop als je hem oprijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      in m'n kennissekring wordt er nog duchtig met die octavia rondgereden, terwijl m'n ouders het nieuwe model hebben

die oude, daar is niets mis mee op de nogal springerige ophanging na en het blijft een oudere generatie auto's...
                                      maar als budget-car is het zeker een goede aankoop als je hem oprijdt
                                      Het is mij vooral om de koffer te doen! Ik denk de grootste koffer voor het minste geld dat je op dit moment nieuw kan krijgen? De veredelde camionetten buiten beschouwing gelaten...

Comment

Het is mij vooral om de koffer te doen! Ik denk de grootste koffer voor het minste geld dat je op dit moment nieuw kan krijgen? De veredelde camionetten buiten beschouwing gelaten...
                                        Wees gerust, je zal meer dan 7% korting krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
                                          Wees gerust, je zal meer dan 7% korting krijgen
                                          Goed goed goed!

Het was maar een richtcijfer, dat meer naar onderen lag, dat ik genomen had Misschien krijg ik ook nog wat meer overname? Hoeveel % korting zouden ze dan geven?
                                          Nu vooral met het oog op het salon...

Comment

Working...
                                          X