Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    Goed goed goed!

Het was maar een richtcijfer, dat meer naar onderen lag, dat ik genomen had Misschien krijg ik ook nog wat meer overname? Hoeveel % korting zouden ze dan geven?
    Nu vooral met het oog op het salon...
    Tien en meer. Met wat rij je momenteel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
      Tien en meer. Met wat rij je momenteel?
      De overname zal een Golf III 1.9 D van 1995 zijn

Comment

De overname zal een Golf III 1.9 D van 1995 zijn
        Een tip, automarkt van Gent (als voorbeeld), No bull**** en je zal meer dan die €1000 krijgen!

Comment

• is 90 pk niet wat te weinig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
            Een tip, automarkt van Gent (als voorbeeld), No bull**** en je zal meer dan die €1000 krijgen!
            Oh... van die automarkten zijn er hier in de streek ook genoeg Alleen heb ik niet zo graag met die schurken te doen, al ge begrijpt wat ik bedoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
              is 90 pk niet wat te weinig?
              Als je van 64 pk komt niet, nee

Comment

Als je van 64 pk komt niet, nee
                Persoonlijk vind ik het oude model nogal brut en hoeks, al uitgerekend wat je een nieuw model zou kosten? Voor de rest niks mis mee denk ik, lijkt mij een eerlijk geprijsde Golf met veel ruimte, in tegenstelling tot de echte!

@ Blue propeller: hoeveel jaar garantie geeft Skoda op z'n modellen?

Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                  al uitgerekend wat je een nieuw model zou kosten?
                  Basisprijs ligt toch al 2.250 euro hoger voor de goedkoopste uitvoering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                    is 90 pk niet wat te weinig?
                    ik vind dat absoluut niet te weinig

Comment

Basisprijs ligt toch al 2.250 euro hoger voor de goedkoopste uitvoering
                      Kan je inderdaad al andere dingen mee doen. Waarom krijgt de Golfmobiel de bons?

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        ik vind dat absoluut niet te weinig
                        Als je maatstraf op 150 pk ligt is 90 pk inderdaad peanuts. Maar voor een wagens als de Skoda is deze 90pk-TDI ideaal. Sprinten moet je daarmee niet doen, zuinig rijden daarentegen wel!

Grtz

Comment

Kan je inderdaad al andere dingen mee doen. Waarom krijgt de Golfmobiel de bons?

grtz
                          Hij krijgt de bons (nog) niet... maar uitkijken ben ik al wel aan het doen Ook met het zicht op het komende salon. De Golf start de laatste dagen wel weer bijzonder slecht en daarstraks schokte hij tijdens het rijden (dixit m'n vrouw ) Het goede is er vanaf, denk ik... .

Ook een vreemde vaststelling: als je bv. een uur gereden hebt en je zet de motor af om hem dan vijf minuten later opnieuw te starten, moet hij terug voorverwarmen Wat zou dat willen zeggen?

Comment

Persoonlijk vind ik het oude model nogal brut en hoeks, al uitgerekend wat je een nieuw model zou kosten? Voor de rest niks mis mee denk ik, lijkt mij een eerlijk geprijsde Golf met veel ruimte, in tegenstelling tot de echte!

@ Blue propeller: hoeveel jaar garantie geeft Skoda op z'n modellen?

Greetz
                            2 jaar ...

Comment

Hij krijgt de bons (nog) niet... maar uitkijken ben ik al wel aan het doen Ook met het zicht op het komende salon. De Golf start de laatste dagen wel weer bijzonder slecht en daarstraks schokte hij tijdens het rijden (dixit m'n vrouw ) Het goede is er vanaf, denk ik... .

Ook een vreemde vaststelling: als je bv. een uur gereden hebt en je zet de motor af om hem dan vijf minuten later opnieuw te starten, moet hij terug voorverwarmen Wat zou dat willen zeggen?
                              Misschien zijn de gloeiboegiekes gewoon naar de zak, lang geleden dat deze vervangen zijn geweest?

Comment

Dat heeft de espace altijd, dat voorverwarmen...

Dat schokken, als dat bvb alleen in 1e is, dus bij vertrekken kan dat zijn door een kromme koppelingsplaat (dixit renault-dealer )

Comment

Misschien zijn de gloeiboegiekes gewoon naar de zak, lang geleden dat deze vervangen zijn geweest?
                                  Verleden jaar pas

Comment

• snel uppen voor het verloren gaat
                                    i love skoda !

Comment

• Is dat zo? Dan is dit mss iets voor jou:

Gratis Skoda logos voor op de gsm. Ik ben voor het RS logo gegaan .

-edit-

Jammer dat BMW dat niet doet!

Comment

• Die Skoda Yeti die in de nieuwste Autowereld staat is best mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                          Is dat zo? Dan is dit mss iets voor jou:

Gratis Skoda logos voor op de gsm. Ik ben voor het RS logo gegaan .

-edit-

Jammer dat BMW dat niet doet!
                                          Ik weet het, egocentrisch van jezelf te quoten, maar blijkbaar heeft bijna heel de VW-groep gratis logos. VW-Audi-seat-Skoda. Achter de RS is nu een 4 gekomen!

Comment

Working...
                                          X