Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SKODA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerEen tip, automarkt van Gent (als voorbeeld), No bull**** en je zal meer dan die €1000 krijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Als je van 64 pk komt niet, nee
@ Blue propeller: hoeveel jaar garantie geeft Skoda op z'n modellen?
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusKan je inderdaad al andere dingen mee doen. Waarom krijgt de Golfmobiel de bons?
grtz
Ook een vreemde vaststelling: als je bv. een uur gereden hebt en je zet de motor af om hem dan vijf minuten later opnieuw te starten, moet hij terug voorverwarmen Wat zou dat willen zeggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusPersoonlijk vind ik het oude model nogal brut en hoeks, al uitgerekend wat je een nieuw model zou kosten? Voor de rest niks mis mee denk ik, lijkt mij een eerlijk geprijsde Golf met veel ruimte, in tegenstelling tot de echte!
@ Blue propeller: hoeveel jaar garantie geeft Skoda op z'n modellen?
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Hij krijgt de bons (nog) niet... maar uitkijken ben ik al wel aan het doen Ook met het zicht op het komende salon. De Golf start de laatste dagen wel weer bijzonder slecht en daarstraks schokte hij tijdens het rijden (dixit m'n vrouw ) Het goede is er vanaf, denk ik... .
Ook een vreemde vaststelling: als je bv. een uur gereden hebt en je zet de motor af om hem dan vijf minuten later opnieuw te starten, moet hij terug voorverwarmen Wat zou dat willen zeggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Hij krijgt de bons (nog) niet... maar uitkijken ben ik al wel aan het doen Ook met het zicht op het komende salon. De Golf start de laatste dagen wel weer bijzonder slecht en daarstraks schokte hij tijdens het rijden (dixit m'n vrouw ) Het goede is er vanaf, denk ik... .
Dat schokken, als dat bvb alleen in 1e is, dus bij vertrekken kan dat zijn door een kromme koppelingsplaat (dixit renault-dealer )
Comment
-
Is dat zo? Dan is dit mss iets voor jou:
Gratis Skoda logos voor op de gsm. Ik ben voor het RS logo gegaan .
-edit-
Jammer dat BMW dat niet doet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofIs dat zo? Dan is dit mss iets voor jou:
Gratis Skoda logos voor op de gsm. Ik ben voor het RS logo gegaan .
-edit-
Jammer dat BMW dat niet doet!
Comment
Comment