Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben serieus verbaasd over het niveau op dit forum. Vooral door de omvangrijke groep idioten die het nodig vinden om het merk SKODA te kakken te zetten. Skoda heeft in de verste verte niets meer van doen met de rommel van pakweg 20 jaar geleden. Wij rijden nu bijna 3 maand met een fabia II en we hebben er nog geen seconde spijt van gehad. De wagen is degelijk afgewerkt en de meeste onderdelen komen uit de vw-magazijnen. Dit is gewoon een 'volkswagen' in de echte zin van het woord. Zet toch gewoon die vooroordelen eens opzij en probeer zo een wagen eens.

Comment

• Ik zie hier anders weinig slechte reacties tegenover Skoda, ik denk dat het merk wel geapprecieerd wordt onder autoliefhebbers. In real life ist echt wat anders, en je autokeuze moeten verantwoorden gaat soms wel vervelen. Ik heb eens met iemand op werk staan praten over auto's en die kon niet begrijpen dat ik met een Skoda reed terwijl een Audi A3 ook een mogelijkheid was. Probeer aan een vrouw maar eens uit te leggen dat je liever een mooi uitgeruste en ruime auto rijdt ipv die kale kleinere maar wel hippe Audi.
      Enfin ja ik hoop dat Skoda zo'n slecht imago blijft behouden bij de gemiddelde mens, kan ik binnen een paar jaar terug een nieuwe bestellen met alle luxe voor een schone prijs
      Last edited by Gunter; 22/02/2009, 09:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascalll Bekijk Berichten
        Ik ben serieus verbaasd over het niveau op dit forum. Vooral door de omvangrijke groep idioten die het nodig vinden om het merk SKODA te kakken te zetten. Skoda heeft in de verste verte niets meer van doen met de rommel van pakweg 20 jaar geleden. Wij rijden nu bijna 3 maand met een fabia II en we hebben er nog geen seconde spijt van gehad. De wagen is degelijk afgewerkt en de meeste onderdelen komen uit de vw-magazijnen. Dit is gewoon een 'volkswagen' in de echte zin van het woord. Zet toch gewoon die vooroordelen eens opzij en probeer zo een wagen eens.
        De meeste autoliefhebbers op dit forum kennen alleen maar enkele merken.

Comment

• Hup Skoda!

Er is wel één puntje dat in mijn Skoda's aanwezig is: motorgeluid en ook wat windsuizen.
          Maar ik heb het nog niet getest in een gelijkaardige VW of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
            Ik heb er gisteren eens een toerke mee gedaan, met de 1.8 turbo (160 pk).

Voor de rest: aangename motor met mooie sound tijdens optrekken, maar heel stil bij stilstand.
            Interessant... de 1.8 TSFI motor...
            net geen 163pk, wat fiscaal zeer lekker is...
            Maar die km's.... Waarom een 1.8 turbonaftje en geen 2.0 crdti?
            Dat stil bij stilstand is wel een superplusplunt. Een diesel kan dat nooit aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
              Hup Skoda!

Er is wel één puntje dat in mijn Skoda's aanwezig is: motorgeluid en ook wat windsuizen.
              Maar ik heb het nog niet getest in een gelijkaardige VW of zo.
              Inderdaad. Een Passat is iets stiller binnenin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Is dit exclusief ?

Had het zelf nog nooit gezien in Belgie.

De achterkant heeft wat van en Mégane I Classic.

Last edited by ; 14/03/2009, 10:34.

Comment

• Vervangwagen voor mijn ma haar passat, nog wel een grote auto, maar de achterkant trekt op niets Voorkant en interieur is wel cava vind ik .

Comment

• Knap
                    Hoe rijdt dat? Zoals een Passat zeker?

Comment

• Ik vind die kont vrij Duits.
                      Het is niet omdat Skoda de mode wat minder volgt (a la iedereen kopie van lijn van A6) dat het plotseling lelijk hoeft te zijn.

Comment

• dat van mark poucke ?
                        zou dat een stunt van dietren zijn ??

Comment

• Ik denk eerder een stunt van Marc Coucke zelf
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• helemaal alleen bedacht zeker...
                            de dag erna ging 1 of andere gazet eens kijken, stond daar toevallig geen bentley van een klant op de parking zeker >>>> bentley weer met mooi fotoke in de krant

Comment

• 3.6 V6 in de Superb en knallen maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                helemaal alleen bedacht zeker...
                                de dag erna ging 1 of andere gazet eens kijken, stond daar toevallig geen bentley van een klant op de parking zeker >>>> bentley weer met mooi fotoke in de krant
                                Volgens wat ik er van weet is Omega Pharma nogal VAG minded in zijn fleet, dus op zich is het allemaal zo raar niet ... maar dat er spelletjes gespeeld worden mag duidelijk zijn

Neemt niet weg dat zo een Superb een heel mooi product is.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  3.6 V6 in de Superb en knallen maar
                                  Spijtig van de taksen ...
                                  Vorige model had vriendelijkere uitvoeringen voor de portemonee zoals
                                  2.5 V6 TDI
                                  2.4 V6 naft
                                  2.8 V6
                                  enz...
                                  zoals in de AUDI stal

1.8 TSI met robot zevenbak is een tof alternatief. nog steeds slechts +/- 8 sec tot 100, 160pk (net onder de 120kW!) en net geen 2 liter dus ook < 300€ taks. Even op LPG en weg zijn wij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten

Neemt niet weg dat zo een Superb een heel mooi product is.
                                    absoluut, dat in variant en tis een droomwagen voor mij

die bentley ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Knap
                                      Hoe rijdt dat? Zoals een Passat zeker?
                                      Ik heb er zelf niet mee gereden, mijn ma belde mij om te zeggen dat ze even met een grote skoda mocht rijden.. Maar zelf diesel of benzine wist ze niet. ben dan eens even gaan kijken.. Mijn ma vond het leuk rijden, maar die merkt toch in niets veel verschil.. dusja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        absoluut, dat in variant en tis een droomwagen voor mij
                                        In welke motorisatie?

Comment

• 1.6 tdi-dsg is genoeg

Comment

Working...
                                          X