Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wij hebben thuis een skoda octavia II, met een stream radio:
Bij het radio spelen kan het gebeuren dat de radio inneens stil wordt om dan op de nieuwe frequentie voort te spelen, maar het is al vaak gebeurd dat dit tijdes het nieuws gebeurd, en dan krijg je zoiets als "de uitslag was 0-....stil dit was het nieuws. Mn vader kan dit niet zo apprecieeren en zegt dat al zijn vorige radios hier geen last van hadden. Ik heb dat in de handleiding opgezocht en daar staat in dat de radio een leerfunctie heeft en dat het dus normaal is dat hij ff uitvalt. Hij vertrekt hier dus met de onvangst van de torens in brussel om dan later de ontvangst te krijgen van de torens van antwerpen, en bij die overschakeling komen dus die stiltes. is hier iets aan te doen? Liever een beetje ruis dan en toch nog kunnen verstaan wat er gezegd wordt dan helemaal nix te horen.
Eindelijk geleverd, sinds woensdag, rijd zalig is wel iets zachter dan de Focus maar wegligging is ook inorde ondanks dat Skoda iets hoger op zen poten staat(wegens 4x4).Enige minpunt zou ik toch wel geluid willen noemen maar dat was geweten van testrit al. Nu probeer ik aan die allroad kit te geraken maar dealer was er nog niet van op de hoogte, mss eens proberen rechtstreeks bij www.Milotec.de. foto's volgen nog wel dan.
Wij hebben thuis een skoda octavia II, met een stream radio:
Bij het radio spelen kan het gebeuren dat de radio inneens stil wordt om dan op de nieuwe frequentie voort te spelen, maar het is al vaak gebeurd dat dit tijdes het nieuws gebeurd, en dan krijg je zoiets als "de uitslag was 0-....stil dit was het nieuws. Mn vader kan dit niet zo apprecieeren en zegt dat al zijn vorige radios hier geen last van hadden. Ik heb dat in de handleiding opgezocht en daar staat in dat de radio een leerfunctie heeft en dat het dus normaal is dat hij ff uitvalt. Hij vertrekt hier dus met de onvangst van de torens in brussel om dan later de ontvangst te krijgen van de torens van antwerpen, en bij die overschakeling komen dus die stiltes. is hier iets aan te doen? Liever een beetje ruis dan en toch nog kunnen verstaan wat er gezegd wordt dan helemaal nix te horen.
greets
Je kan die leerfunctie afzetten in het menu (zie p. 6 van de handleiding van de radio), maar dan moet je wel zelf aangeven als een eventuele nieuwe frequentie voor een bepaalde zender gezocht moet worden.
Ik heb gisteren een Roomster gezien , spijtig van de zilvergrijze kleur, maar het is echt wel een leuke wagen.
Het is zeker een leuke auto. Mijn moeder is er al helemaal zot van Voor diegenen die hem een keer in het echt willen zien: In het Contact Center van D'Ieteren te Kortenberg staan er 2 tentoon en 2 om te testrijden. (rijdt best wel goed trouwens)
Op mijn eigen Octavia 4x4 Combi TDI ondertussen reeds 11925km, nieuw van 03/05/2006. Verbruik momenteel gemiddeld 7.6l/100km. Op 11500km liter olie moeten bijvullen, lampje begon te branden. En nog altijd wreed content..
vergis ik me, of is die 140PK fiscaal onaantrekkelijk?
En zou er voor belgie geen 'geknepen' versie van 136PK komen?
Twijfel daaraan vermits die TDI ook bij VW wordt gebruikt en daar ook geen 136pk versie van is, of vergis ik me..
Moet wel es opzoeken hoeveel verschil da is in tax..
Comment