Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarvan 5 pony's en 10 ezels

Comment

• Wat denken jullie van deze wagen ?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Wat zijn zo de grote punten waarop je moet letten ?
      't lijkt mij veel auto, voor relatief weinig geld

Comment

• vorig model passat, vorig model a6 zijn intristiek goeie auto's deze superb ook denk ik

als je je passagiers wat comfort wil geven, is zo'n 19 tdi 130 wel beter aan een automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          als je je passagiers wat comfort wil geven, is zo'n 19 tdi 130 wel beter aan een automaat
          Maar verbruikt wel een pak meer dan, niet?

Comment

• mijn 4-bak in de golf wel, ik heb geen idee van het extra gezuip van de 5-bak

Comment

• Morgen rij ik 1.5j met de Octavia - ondertussen iets meer dan 72.000kms. Tussentijdse evaluatie:

- 1.9tdi is ok voor dagelijks verkeer, maar mocht iets pittiger zijn.
              - mist een zesbak voor autostrade
              - rolgeluiden van de banden af-fabriek (Bridgestone Potenza RE50 17")
              - tank van 55L mocht iets groter zijn
              - kwaliteit van de vloermatjes - na 50k kms al gaten

+ veel waar voor je geld en (zelfde) opties een stuk goedkoper dan bij VW
              + columbus-systeem is schitterend: zeer goeie audio en snelle navi.
              + zeer goede wegligging met het sportonderstel
              + lichtopbrengst van de xenons (optie die ik niet meer wil missen)
              + zit stevig in elkaar, geen rammels.

Comment

• Gaat eigenlijk serieus snel vooruit...
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                  Gaat eigenlijk serieus snel vooruit...
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Inderdaad. Ik heb zaterdag met 1.2 tsi 105 pk gereden en die ging al goed vooruit. Gisteren heb ik de 1.2tsi 105 dan ook gekocht. Die RS is me wat te duur in aankoop en vooral BIV: 2500 euro. Maar ik zou er wel eens willen met (mee)rijden. Dus als er iemand eentje koopt ben ik altijd kandidaat voor een testritje.

Comment

• Deze is toch ook niet slecht hé?

Run on 0-130km/h and than full break 130-20. I almost hit the ground retarder, but ABS was faster ;-)Description:1.2 TSIDSG 7 speed transmition77kW (105 HP)L...
                    Last edited by ; 21/10/2010, 16:13.

Comment

• Richard Tipper: Dickie Meaden drove us from London to the Nurburgring then without a break pulled straight onto the track. Four up with luggage in a 1.8 Sko...
                      Last edited by ; 21/10/2010, 16:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door diesel guy Bekijk Berichten
                        Deze is toch ook niet slecht hé?

http://www.youtube.com/watch?v=g05OkFpsHwU
                        Uiteraad is dat een zeer leuk blok
                        Ook met dsg besteld?

Comment

Uiteraad is dat een zeer leuk blok
                          Ook met dsg besteld?
                          Neen met een handbak. Ik heb al met DSG gereden maar verkies toch een handbak. De betrokkenheid bij het rijden is bij mij veel groter met die handbak.

Wel jammer dat het maar een vijfbak is en geen zesbak zoals in de polo. Vooral op autosnelweg zou dat wel wat schelen in verbruik denk ik.

Comment

Gaat eigenlijk serieus snel vooruit...
                            + YouTube Video
                            al heeft de wagen soms wat moeite met t vermogen. en t chassis weet ook niet altijd wat t wil.

vanaf dinsdag heb ik voor even een Superb Combi met 2.0 TSI, eens benieuwd wat die combinatie geeft aan rijgevoel, aangezien ik de Octavia RS Combi nog steeds tot één van mijn favoriete wagens reken.
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kan iemand me zeggen sinds wanneer Skoda officieel verkrijgbaar is in Belgie? Was er voor de invoer door d'Ieteren in 1992 al een kanaal van skoda dealers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Kan iemand me zeggen sinds wanneer Skoda officieel verkrijgbaar is in Belgie? Was er voor de invoer door d'Ieteren in 1992 al een kanaal van skoda dealers?
                                  Ik dacht ergens in de jaren '70 dat Skoda naar hier is gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                                    Ik dacht ergens in de jaren '70 dat Skoda naar hier is gekomen.
                                    Dus er waren al officiële Skoda dealers nog voor D'Ieteren de import deed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Dus er waren al officiële Skoda dealers nog voor D'Ieteren de import deed?
                                      Ja, hoe kwamen anders de Favorits, Formans en die oudere modellen met de motor achterin anders op de Belgische markt?

Comment

• Weten ze dat bij D'ieteren Skoda Import zelf niet?
                                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                        X