Waarvan 5 pony's en 10 ezels
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SKODA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals je je passagiers wat comfort wil geven, is zo'n 19 tdi 130 wel beter aan een automaat
Comment
-
Morgen rij ik 1.5j met de Octavia - ondertussen iets meer dan 72.000kms. Tussentijdse evaluatie:
- 1.9tdi is ok voor dagelijks verkeer, maar mocht iets pittiger zijn.
- mist een zesbak voor autostrade
- rolgeluiden van de banden af-fabriek (Bridgestone Potenza RE50 17")
- tank van 55L mocht iets groter zijn
- kwaliteit van de vloermatjes - na 50k kms al gaten
+ veel waar voor je geld en (zelfde) opties een stuk goedkoper dan bij VW
+ columbus-systeem is schitterend: zeer goeie audio en snelle navi.
+ zeer goede wegligging met het sportonderstel
+ lichtopbrengst van de xenons (optie die ik niet meer wil missen)
+ zit stevig in elkaar, geen rammels.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenGaat eigenlijk serieus snel vooruit...
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door diesel guy Bekijk Berichten
Ook met dsg besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenUiteraad is dat een zeer leuk blok
Ook met dsg besteld?
Wel jammer dat het maar een vijfbak is en geen zesbak zoals in de polo. Vooral op autosnelweg zou dat wel wat schelen in verbruik denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenGaat eigenlijk serieus snel vooruit...
+ YouTube Video
vanaf dinsdag heb ik voor even een Superb Combi met 2.0 TSI, eens benieuwd wat die combinatie geeft aan rijgevoel, aangezien ik de Octavia RS Combi nog steeds tot één van mijn favoriete wagens reken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenKan iemand me zeggen sinds wanneer Skoda officieel verkrijgbaar is in Belgie? Was er voor de invoer door d'Ieteren in 1992 al een kanaal van skoda dealers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenIk dacht ergens in de jaren '70 dat Skoda naar hier is gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDus er waren al officiële Skoda dealers nog voor D'Ieteren de import deed?
Comment
-
Weten ze dat bij D'ieteren Skoda Import zelf niet?
Comment
Comment