Oorspronkelijk geplaatst door Vacaro
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SKODA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobohij blijft een pak duurder tov de fabia
Straf van Skoda, al blijven 't mijn favorieten binnen de VW groep.
Comment
-
-
begin-medio 2008 worden wederom onze 2 wagens vervangen (Rover 75 sterling cdti van 2003 en opel astra 1.7 dti eco van 2001). Zoals je al kan raden zal er goed geshopt worden bij Skoda. De 75 zou worden vervangen door een Octavia en de astra door een Roomster. Eigenlijk hoop ik wel dat ze de 75 bijhouden, maar ja. Ze zouden beiden worden aangekocht (firmawagens) met het WeCare contract.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_Godfather Bekijk BerichtenDe Octavia RS TDi, is die nu al verkrijgbaar? Al iemand een testrit mee gedaan?
Trekt wel lekker, maar je 'voelt' de snelheid niet echt zoals in een 2.0 TFSI. Zal wel aan het geluid liggen zeker? Aan koppel geen gebrek, in tegendeel, de voorwielen weten er moelijk blijf mee als je hem op zijn staart trapt in 1e en 2e. Ik vind het echt een toffe kar en zou het zeker overwegen als ik een auto zou moeten aanschaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vacaro Bekijk BerichtenIs inderdaad nog te koop, kijk maar eens op de site van Skoda.
Deze blijft in de kataloog staan om een echt prijsbeest te hebben denk ik.
Maak maar eens een simulatie in de carconfigurator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Heeft de Superb onlangs een facelift ondergaan? Gisteren reed ik achter eentje met een recenter ogende achterkant dan wat ik gewoon ben te zien achteraan dat model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHeeft de Superb onlangs een facelift ondergaan? Gisteren reed ik achter eentje met een recenter ogende achterkant dan wat ik gewoon ben te zien achteraan dat model.
bron: auto55.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
Merci.
Ik dacht eerst dat het een nieuwe Octavia was tot ik de lettertjes zag.
Comment
Comment