Oorspronkelijk geplaatst door erq
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SKODA Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenOh my lord, een Skoda Fabia RS kost maar 210 euro o.i.d. meer om in te schrijven ... Hallelujah!
Is dit voor de TFSI dan want ik heb het op de simulator laten uittellen en ik kwam op ongeveer 629 BIV en 385 rijtax, wat nog meevalt vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenAlle dan is het de uren aftellen tot de testrit....
Hoelang zou je dan moeten wachten op je nieuwe wagen na het tekenen van de bestelbon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenBen benieuwd voor testrit morgen si. En als alles goed zit nadien bestelbon tekenen hé. Een nieuwe topic zal dan wel volgen hé.
Comment
-
Hallo,
De testrit gisteren heeft mij echt aangenaam verrast, zowel kwa rijgedrag, prestaties als geluid in de wagen. Vandaag de definitieve offerte laten maken, en morgen als alles goed zit teken ik de bestelbon. Ik maak dan wel een topicje aan.
de ruimte binnenin is echt super in zo'n Octavia, ook het zicht rondom is heel goed. Ik had ook helemaal niet het gevoekl toen ik met men A4 vertrok nadien dat ik in een wereld van verschil terechtkwam. Accelleratie van de 2.0 CRTDI is echt super, hernemingen zijn fantastisch, DSG is gewoon een must vind ik.
Ophanging vindt ik het juiste comprommis tussen comfort en sportieviteit, ongeveer te vergelijken met de sportophanging in de A4 S-Line.
Wat willen jullie nog weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteneen automaat,
Wat kost zo'n octavia tegenwoordig?
DSG = gerobotiseerde versnellingsbak met dubbele koppeling.
Klassieke versnellingen dus zoals in een manuele, maar automatisch met twee afwisselende koppelingen om zeer snelle schakeling te verzorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichteneen "automaat" ... klein beetje vaag tegenwoordig he
Klassieke versnellingen dus zoals in een manuele, maar automatisch met twee afwisselende koppelingen om zeer snelle schakeling te verzorgen.
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichteneen "automaat" ... klein beetje vaag tegenwoordig he
Als ik me niet vergis heeft James May dit uitgelegd in het Topgear nummer van januari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenJippiiiiiiiiiii..................BESTELD!!!! Pfffffffffff, nu da wachten hé.
Voor ge het weet zijn die 4 maanden om.
Comment
-
begonnen aan mijn dagje Superb Combi 1.8 DSG7
dat log ding (tis een ordinaire combi) trekt enorm op verdorie met die 7 versnellingen...
sensatie, smile, verrassend geluid voor 4 pitter, niet erotisch maar verrassend
ideale daily combinatie, de slet met genoeg power
nu nog op bureau
namiddag wordt drie-kinderen test. op weg amundsen gps testen
Stiekem denk ik al aan een 2.0 tsi Laurin & Klement ... bruin bruin bruin
Comment
Comment