Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
    Aan het dak in pianolak te zien toch ja
    'Pianolak'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
      'Pianolak'?
      Blinkend zwart

Comment

• Oh my lord, een Skoda Fabia RS kost maar 210 euro o.i.d. meer om in te schrijven ... Hallelujah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
          Oh my lord, een Skoda Fabia RS kost maar 210 euro o.i.d. meer om in te schrijven ... Hallelujah!
          ??????

Is dit voor de TFSI dan want ik heb het op de simulator laten uittellen en ik kwam op ongeveer 629 BIV en 385 rijtax, wat nog meevalt vind ik.

Comment

• Ah oeps, nu zie ik pas dat je het over een Fabia RS hebt en niet over een Octavia RS, sowwy

Comment

• Ben benieuwd voor testrit morgen si. En als alles goed zit nadien bestelbon tekenen hé. Een nieuwe topic zal dan wel volgen hé.

Comment

• Alle dan is het de uren aftellen tot de testrit....

Hoelang zou je dan moeten wachten op je nieuwe wagen na het tekenen van de bestelbon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                  Alle dan is het de uren aftellen tot de testrit....

Hoelang zou je dan moeten wachten op je nieuwe wagen na het tekenen van de bestelbon?
                  Afhangkelijk van de opties en met DSG kon het 12 weken langer zijn dan normaal, nu de normale wachttijd weet ik nimeer, ma morgen toch ook achter vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                    Ben benieuwd voor testrit morgen si. En als alles goed zit nadien bestelbon tekenen hé. Een nieuwe topic zal dan wel volgen hé.
                    Ik ook, verslagje maken aub

Comment

• Hallo,

De testrit gisteren heeft mij echt aangenaam verrast, zowel kwa rijgedrag, prestaties als geluid in de wagen. Vandaag de definitieve offerte laten maken, en morgen als alles goed zit teken ik de bestelbon. Ik maak dan wel een topicje aan.

de ruimte binnenin is echt super in zo'n Octavia, ook het zicht rondom is heel goed. Ik had ook helemaal niet het gevoekl toen ik met men A4 vertrok nadien dat ik in een wereld van verschil terechtkwam. Accelleratie van de 2.0 CRTDI is echt super, hernemingen zijn fantastisch, DSG is gewoon een must vind ik.
                      Ophanging vindt ik het juiste comprommis tussen comfort en sportieviteit, ongeveer te vergelijken met de sportophanging in de A4 S-Line.

Wat willen jullie nog weten.

Comment

• DSG wat is dat juist?

Skoda valt echt heel goed mee op het vlak van rijgedrag ed.

Comment

• een automaat,

Wat kost zo'n octavia tegenwoordig?
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            een automaat,

Wat kost zo'n octavia tegenwoordig?
                            een "automaat" ... klein beetje vaag tegenwoordig he

DSG = gerobotiseerde versnellingsbak met dubbele koppeling.
                            Klassieke versnellingen dus zoals in een manuele, maar automatisch met twee afwisselende koppelingen om zeer snelle schakeling te verzorgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

Klassieke versnellingen dus zoals in een manuele, maar automatisch met twee afwisselende koppelingen om zeer snelle schakeling te verzorgen.
                              Da wilde ik juist zeggen se

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

Aha idd dit is veel duidelijker.Merci Stebenz!
                                Als ik me niet vergis heeft James May dit uitgelegd in het Topgear nummer van januari.

Comment

• Zoals ik hem samen gesteld heb kom ik op 37.325€ incl BTW zonder korting eraf. Eigenlijk full option buiten opendak, automatische inparkeerhulp , asbak en skiluik.

Comment

• in 2006 koste de mijne bijna 21 000€

Comment

• Jippiiiiiiiiiii..................BESTELD!!!! Pfffffffffff, nu da wachten hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                        Jippiiiiiiiiiii..................BESTELD!!!! Pfffffffffff, nu da wachten hé.
                                        Proficiat!
                                        Voor ge het weet zijn die 4 maanden om.

Comment

• begonnen aan mijn dagje Superb Combi 1.8 DSG7
                                          dat log ding (tis een ordinaire combi) trekt enorm op verdorie met die 7 versnellingen...
                                          sensatie, smile, verrassend geluid voor 4 pitter, niet erotisch maar verrassend
                                          ideale daily combinatie, de slet met genoeg power

nu nog op bureau
                                          namiddag wordt drie-kinderen test. op weg amundsen gps testen

Stiekem denk ik al aan een 2.0 tsi Laurin & Klement ... bruin bruin bruin
                                          Last edited by ; 29/02/2012, 12:06.

Comment

Working...
                                          X