Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• geef mij toch maar dat hout, al is het imitatie ...
    Dat alu geeft mij een steriel jaren 70 ruimtevaart gevoel

Comment

• is toch lekker ... dit is een 2.0 TSI trouwens

Comment

• Inderdaad knap...
        Skoda Octavia Combi RS 2.0 TSI

Comment

• mooi kleur...

Comment

• ŠKODA Superb Combi now also available in attractive ‘Outdoor’ look

04.06.2012
            ​Comfortable model for all-round use available immediately. ‘Outdoor’ design package extends Superb model line by another attractive Combi variant. Off-road look available for almost all ŠKODA Superb engine versions.
            The ŠKODA Superb Combi will now hold its own even beyond paved roads. Effective immediately, customers may order ŠKODA’s flagship with a special ‘Outdoor’ design package.

The ‘Outdoor’ version extends ŠKODA AUTO’s Superb model line to include another attractive Combi variant. It includes applications such asrobust synthetic panelling for the rear bumper, the wheel wells and the doorsills. Compared with the standard Superb, the front bumper is fitted with a larger air intake and round fog lamps.

The ‘Outdoor’ version is available for all Superb engine versions with front- and all-wheel drive, except for the GreenLine variant. The model is a perfect all-rounder for town and country and is aimed primarily at demanding customers with an active life style.

Both as a saloon and an estate, the ŠKODA Superb has been setting benchmarks in the upper middle class. A generous space offering, precise workmanship and an excellent price/value ratio all set the car apart. More and more customers are opting for the Superb: in 2011, ŠKODA AUTO’s sales of the Superb cracked the 100,000 vehicle mark for the first time.

(http://new.skoda-auto.com)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

is toch lekker ... dit is een 2.0 TSI trouwens
              Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

mooi kleur...
              zo wil ik die

wakosta?
              BMW X5 45e

Comment

• 2.0 TSI elegance lava blue met onyx glamour interieur
                pakweg 37 000€ zonder korting (beetje opties)

Comment

• hmm valt goed mee,
                  heb een A3 diesel geconfigureerd en kwam al uit op 35k

Moest ik kindere hebben zie ik dit nog wel zitten als daily met een leuk speeltje on the side
                  BMW X5 45e

Comment

• Voor velen lijkt het mij interessant te wachten op de facelift hints. Auto is binnenin ongetwijfeld dezelfde nog een paar jaar. Zeker op het B6 platform, maar wel nog binnenkort een facelift. Als die goed zit, is er geen reden om dit model last minute te kopen, aangezien dezelfde techniek.

Comment

• Benieuwd wat ze met de volgende generatie gaan doen. want ze gaan serieus moeten inkrimpen van mama VW
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Benieuwd wat ze met de volgende generatie gaan doen. want ze gaan serieus moeten inkrimpen van mama VW
                        wat bedoel je met inkrimpen? minder luxe en opties?
                        Of minder modellen? Skoda heeft al aangegeven om de 6 maand een nieuw model op de markt te brengen, inclusief facelift van de Superb binnenkort (1 jaar of zo). En ze willen de Yeti en Roomster vervangen door respectievelijk een kleine en grote SUV en een kleine en grote MPV.

Citigo
                        Fabia hatch + combi
                        Rapid
                        Octavia berline + combi
                        Superb berline + combi
                        SUV groot en klein
                        MPV groot en klein

Dat zijn 12 modellen
                        (in feite 7 + 5 varianten of zelfs 6 + 6 als je de rapid als fabia variant beziet)
                        Last edited by ; 04/06/2012, 15:57.

Comment

• VW had niet verwacht op zo'n groot succes van de superb, en nu willen ze voro de volgende generatie dat die kleiner wordt en minder uitgerust wordt dan de passat.

Als ik het artikel terug vind zet ik het hier bij
                          BMW X5 45e

Comment

• ja, maar dat is voor na de facelift.
                            Er is dus een kans dat de octavia en superb zullen versmelten.

Comment

• going VAG style ....

Comment

• Comment

Argh neee, ik zie al elke dag een witte Fabia Scout

Comment

hmmm heb mijn twijfels...
                                    BMW X5 45e

Comment

• grille klopt zeker niet, dat is gewoon de oude

Comment

• Naamloos-1.jpg

beest

Comment

• Welke velgen zijn dat?

Comment

Working...
                                          X