Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Naast mijn Superb (wordt geleverd maart 2014) heeft mijn collega hier op het werk (zelfde budget...) gekozen voor de Octavia Combi.
Collega nr 3 koos voor Audi A3 Sedan met dezelfde motor.
Ben infeite wel niewsgierig om met deze 3 wagens eens te rijden en te kijken hoeveel verschil in rij-ervaring tussen de 3 wagens zit....
Durf je de configuratie van collega 3 ook posten, als hij/zij ten minste hetzelfde budget als jullie ter beschikking had?
er is wel een verschil tss platte 1600 105 benzine vs 1200 tsi 105
rij zelf ook compressor, een zesser is er nix tegen
jaja, bobo, je zou haast gaan zeggen dat het niemendalle te maken heeft met diesel, maar enkel met turbo.
Wat ik al jaren tegen de muren zit uit te leggen
proefrit gedaan met golf 12 tsi dsg vandaag (was geen octavia in die combo), op ne zondag ja...en die doet zijn job perfect, de dsg overgangen zijn onvoelbaar en motortje is lekker stil, overall verbruik op de bc was 7 van de proefwagen
Budget is gelijk aan die andere 2 (= zeer volledige Skoda Octavia break of zeer volledige Skoda Superb sedan)
Dus geen lederen interieur, geen cruise-control, geen xenon, geen LED, geen soundsysteem, geen open dak, geen ruimte (), geen keyless-go, geen parkeerhulp, geen verduisterde ruiten, geen ....
Maar langs de andere kant : Audi A3 blijft mooie wagen hoor.
Budget is gelijk aan die andere 2 (= zeer volledige Skoda Octavia break of zeer volledige Skoda Superb sedan)
Dus geen lederen interieur, geen cruise-control, geen xenon, geen LED, geen soundsysteem, geen open dak, geen ruimte (), geen keyless-go, geen parkeerhulp, geen verduisterde ruiten, geen ....
Maar langs de andere kant : Audi A3 blijft mooie wagen hoor.
Voor een company car een mooie uitrusting bij de Audi, maar als je ziet wat je bij Skoda daar voor in de plaats krijgt, met nadruk op plaats.. Hallelujah!
Heb net een Skoda Octavia RS besteld met de Metal Grey kleur, helaas nog geen voorbeelden van gevonden op internet (of toch niet gevonden) dus zelf even proberen te photoshoppen. Ik vermoed dat de kleur niet 100% correct is, maar het zal er wel op lijken denk ik. Ik ben alvast benieuwd naar het echte resultaat. De Metal Grey kleur was wel te zien op de Superb Combi dit jaar op het autosalon.
Ik denk dat de uwe dan nog een tikkel donkerder zal zijn? Wel knap!
Staal grijs vind ik persoonlijk niet zo'n topper, is ook geen metallic kleur. Maar mijn verkoper was dan wel weer weg van deze kleur, net zoals nog een hoop mensen blijkbaar. Race blue vond ik ook wel mooi, maar zou het alleen genomen hebben met een panoramisch dak (maar dat vond ik dan weer te duur) of indien er een optie was om het dak een andere kleur te geven want een zwart dak in combinatie met het black package had echt proper geweest. Had het natuurlijk zelf kunnen laten wrappen, maar daar had ik dan ook weer geen zin in
Comment