Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vacaro
    Twijfel daaraan vermits die TDI ook bij VW wordt gebruikt en daar ook geen 136pk versie van is, of vergis ik me..
    Moet wel es opzoeken hoeveel verschil da is in tax..
    Sorry, op site van vw gezien dat er wel een 136pk versie is, mss komt da bij Skoda dan ook wel. Hopelijk,die 6pk's gaan het niet maken denk ik.

Comment

• De 'oude' skoda octavia, is die nog steeds 'nieuw' te koop? Hoe komt dit? En zijn ze interessant qua prijs?

Comment

• Is inderdaad nog te koop, kijk maar eens op de site van Skoda.
        Deze blijft in de kataloog staan om een echt prijsbeest te hebben denk ik.
        Maak maar eens een simulatie in de carconfigurator.

Comment

• hij blijft een pak duurder tov de fabia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            hij blijft een pak duurder tov de fabia
            Dat wel maar een Golf is ook duurder dan een Polo, dus in dat opzicht lijk't normaal. Wat ik echter eerst niet wist is dat die Octavia's I bijzonder moeilijk te vinden zijn de occasiemarkt. Deze avond zo 'es effe een simulatie gedaan: een break, min bj 2001, 1.9 TDI 90pk, airco en niet teveel kms...niet makkelijk oftewel duur.
            Straf van Skoda, al blijven 't mijn favorieten binnen de VW groep.

Comment

• Jaja... de Octavia "Tradition" is nog steeds beschikbaar

... de Golf Variant trouwens ook (maar dit terzijde )

Comment

• De Octavia RS TDi, is die nu al verkrijgbaar? Al iemand een testrit mee gedaan?

Comment

• De Roomster ook als bestelwagen http://img153.imageshack.us/img153/1...raktik1nl7.jpg

Comment

• 'kvind deze mooier dan de 'gewone'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_Godfather
                      De Octavia RS TDi, is die nu al verkrijgbaar? Al iemand een testrit mee gedaan?
                      ja. Bij ons in't straat staat er geregeld zo ne blauwe, maar wel de combi.
                      Knap ding!!!

Comment

• begin-medio 2008 worden wederom onze 2 wagens vervangen (Rover 75 sterling cdti van 2003 en opel astra 1.7 dti eco van 2001). Zoals je al kan raden zal er goed geshopt worden bij Skoda. De 75 zou worden vervangen door een Octavia en de astra door een Roomster. Eigenlijk hoop ik wel dat ze de 75 bijhouden, maar ja. Ze zouden beiden worden aangekocht (firmawagens) met het WeCare contract.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_Godfather Bekijk Berichten
                          De Octavia RS TDi, is die nu al verkrijgbaar? Al iemand een testrit mee gedaan?
                          Ja, heb kort testritje gedaan nadat Duval hem had afgedropt, dus ie stond goed warm
                          Trekt wel lekker, maar je 'voelt' de snelheid niet echt zoals in een 2.0 TFSI. Zal wel aan het geluid liggen zeker? Aan koppel geen gebrek, in tegendeel, de voorwielen weten er moelijk blijf mee als je hem op zijn staart trapt in 1e en 2e. Ik vind het echt een toffe kar en zou het zeker overwegen als ik een auto zou moeten aanschaffen.

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Machig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vacaro Bekijk Berichten
                                Is inderdaad nog te koop, kijk maar eens op de site van Skoda.
                                Deze blijft in de kataloog staan om een echt prijsbeest te hebben denk ik.
                                Maak maar eens een simulatie in de carconfigurator.
                                Idd, net als de Citroen Picasso.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten

*STRIJK*
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Heeft de Superb onlangs een facelift ondergaan? Gisteren reed ik achter eentje met een recenter ogende achterkant dan wat ik gewoon ben te zien achteraan dat model.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Heeft de Superb onlangs een facelift ondergaan? Gisteren reed ik achter eentje met een recenter ogende achterkant dan wat ik gewoon ben te zien achteraan dat model.
                                        Ja:

voert voor modeljaar 2007 enkele detailwijzigingen door aan de Superb. Het...

bron: auto55.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                          Ja:

voert voor modeljaar 2007 enkele detailwijzigingen door aan de Superb. Het...

bron: auto55.be

Merci.
                                          Ik dacht eerst dat het een nieuwe Octavia was tot ik de lettertjes zag.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X