Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Heeft enkel de 2.0 tsi 280 pk deze uitlaten?

Want gisteren stond er aan het tankstation een diesel te tanken met zulke uitlaten.

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Comment

• SKODA 1200 (1953)

Deze uit 1953 stammende, groene 1200 staat erbij alsof hij een nucleaire test in het voormalig Oostblok heeft doorstaan. Het zou ons echter niet verbazen als de bijzondere verschijning, die sinds 1995 in Nederland rondwaart, technisch juist in topstaat is. Een watergekoelde 1.213 cc grote viercilinder was goed voor 36 pk. Wie daarmee een beetje zijn best deed, moest de 1.120 kilo wegende Tsjech naar een snelheid van 105 km/h kunnen jagen. Een bijzondere verschijning is het in deze vorm zeker, aandoenlijk in al zijn geblutstheid.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• skoda tudor stw

Comment

• skoda 420 sport monte carlo 1938

Comment

• Edit

Last edited by Jocar; 09/11/2017, 19:38.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Edit

Last edited by Jocar; 09/11/2017, 19:39.

Comment

• There are Pretenders among us.....
                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Fotoke van den beer...

Comment

• En onze tweede Tsjech...

Comment

• Leuke collectie al Congratz, mooie karren.

Comment

• Karoq is nu ook te configureren in België. Mist actueel nog de LED koplampen en het Active Info Display, dit komt pas medio-2018 beschikbaar.

En ondertussen is ook in alle stilte de Superb Sportline configureerbaar in België, en ook de mini-facelift voor de Superb (optioneel de massagestoel, Digital Voice Enhancement en de "nieuwe" navi's).

Totaal ruk voor mij, ik had graag mijn Superb II Elegance met 200.000km nu vervangen door een Superb III L&k met full-LED koplampen en het Active Info Display, maar ik ga dus moeten wachten op....de Superb 4???

Jammer, ze zetten bij Skoda duidelijk vol in op de SUV met de Kodiak en nu de Karoq, het zal ze geen windeieren leggen maar de Superb blijft een beetje steken. Geduld oefenen dus!
                              Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                Karoq is nu ook te configureren in België. Mist actueel nog de LED koplampen en het Active Info Display, dit komt pas medio-2018 beschikbaar.

En ondertussen is ook in alle stilte de Superb Sportline configureerbaar in België, en ook de mini-facelift voor de Superb (optioneel de massagestoel, Digital Voice Enhancement en de "nieuwe" navi's).

Totaal ruk voor mij, ik had graag mijn Superb II Elegance met 200.000km nu vervangen door een Superb III L&k met full-LED koplampen en het Active Info Display, maar ik ga dus moeten wachten op....de Superb 4???

Jammer, ze zetten bij Skoda duidelijk vol in op de SUV met de Kodiak en nu de Karoq, het zal ze geen windeieren leggen maar de Superb blijft een beetje steken. Geduld oefenen dus!
                                de Active Info Display komt normaal ook dit jaar.. vanaf week 22
                                Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                Klikerdeklikhier
                                Car name: Octavius Rsus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten

de Active Info Display komt normaal ook dit jaar.. vanaf week 22
                                  Zodus...op het Autosalon van Genève...

Mijn Skoda

Comment

• jammer dat het niet voor mijn my18 zal zijn maar ik ga het achteraf laten inbouwen
                                    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                    Klikerdeklikhier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111
                                      jammer dat het niet voor mijn my18 zal zijn maar ik ga het achteraf laten inbouwen
                                      Lol... Veel geld kwijt voor zo een scherm.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
                                        Lol... Veel geld kwijt voor zo een scherm.

Ieder zen ding hè
                                        Klikerdeklikhier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111
                                          Ieder zen ding hè
                                          Uiteraard, voort geld dat je daar aan gaat geven (als het al lukt) kunde met uwe auto wel een deftige schroefset en velg zoeken.

Ik heb nu al met een paar active display's gereden van de VAG groep. Leuk en mooi, maar niet om te zeggen dar ik er geld aan zou geven.

Comment

Working...
                                          X