Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren stond hier zoeentje in de buurt:

Misschien zelfs een echte 2.0 TFSI, want Duitser

Prachtwagen in elk geval!
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zo'n vette kar! Die kleur staat ook echt zalig. Als ik een auto zou moeten kopen, die staat toch wel op nr. 1 weliswaar met 2.0 TDI motor.

Comment

• Al rijdend:

1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Doe mij maar deze:

Bron: autoimage.cz
          Last edited by ; 23/06/2007, 11:35.

Comment

• Amai, in het wit is die idd ook wel VET GEIL! (gelieve het stubru jingletje van PV in gedachte te houden bij het lezen van die 2 woorden )

Comment

• mijn eerste fabia die ik zie rijden!

Comment

• Comment

• Comment

• Is van mijn gebuur die bij Vw-Audi-skoda garage werkt...

Comment

• ik blijf de achterkant zwak vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                        ik blijf de achterkant zwak vinden.
                        ik ook, ze hadden precies geen tijd meer over om de achterkant mooi te maken dan zijn ze maar in het midden van de vormgeving gestopt

Het interieur is echt zeer verzorgd ! daar kan menig B-segmenter een tipje aan zuigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                          ik ook, ze hadden precies geen tijd meer over om de achterkant mooi te maken dan zijn ze maar in het midden van de vormgeving gestopt

Het interieur is echt zeer verzorgd ! daar kan menig B-segmenter een tipje aan zuigen
                          't Mocht waarschijnlijk allemaal niet teveel kosten. En dan merk je pas hoe dicht jappaners als de Swift in de buurt komen. Die laatste ziet er in 't geheel beter uit dan deze.

Het interieur is wat saai maar inderdaad best mooi. Hopelijk is de materiaalkeuze goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                            't Mocht waarschijnlijk allemaal niet teveel kosten. En dan merk je pas hoe dicht jappaners als de Swift in de buurt komen. Die laatste ziet er in 't geheel beter uit dan deze.

Het interieur is wat saai maar inderdaad best mooi. Hopelijk is de materiaalkeuze goed.
                            heb al in eentje gezeten, de materiaalkeuze en afwerking is zeer goed ( al beter dan de octavia )

Juist de geluidsisolatie met de 1.9 is ondermaats ( maarja, welgekend probleem )

Comment

• De Fabia Paris Concept van 2002, had ik nog nooit gezien. Maar wat een lekker ding, erg stijlvol..
                              Last edited by ; 23/07/2007, 01:05.

Comment

• de antwerpse polies gaat voor octavias om de astras te vervangen
                                de vivaro wordt vervangen door de nieuwe versie
                                en de kangoe wordt een opel combo

proficiat opel en skoda

Comment

• ik wil een skoda!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    de antwerpse polies gaat voor octavias om de astras te vervangen
                                    de vivaro wordt vervangen door de nieuwe versie
                                    en de kangoe wordt een opel combo

proficiat opel en skoda
                                    lekker Opel Antwerpen in 't aanzicht schijten. Leuk stadsbestuur

Comment

• ze moeten vooral voor de beste gaan
                                      het leger zat ook al opgescheept met bombardiers ipv g's

maar daar zal het verschil vast groter zijn geweest

Comment

• Ik heb de gok gewaagd en als firmawagen een Skoda Octavia Scout besteld........ Volgende week zit ik in New York maar als ik terug ben zou hij er moeten zijn..... ben eens benieuwd of de 2.O TDI even lekker rijdt als in de Passat of A4.......

Comment

• proficiat !

welke kleur ?

Comment

Working...
                                          X