Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik ook, ze hadden precies geen tijd meer over om de achterkant mooi te maken dan zijn ze maar in het midden van de vormgeving gestopt
Het interieur is echt zeer verzorgd ! daar kan menig B-segmenter een tipje aan zuigen
't Mocht waarschijnlijk allemaal niet teveel kosten. En dan merk je pas hoe dicht jappaners als de Swift in de buurt komen. Die laatste ziet er in 't geheel beter uit dan deze.
Het interieur is wat saai maar inderdaad best mooi. Hopelijk is de materiaalkeuze goed.
't Mocht waarschijnlijk allemaal niet teveel kosten. En dan merk je pas hoe dicht jappaners als de Swift in de buurt komen. Die laatste ziet er in 't geheel beter uit dan deze.
Het interieur is wat saai maar inderdaad best mooi. Hopelijk is de materiaalkeuze goed.
heb al in eentje gezeten, de materiaalkeuze en afwerking is zeer goed ( al beter dan de octavia )
Juist de geluidsisolatie met de 1.9 is ondermaats ( maarja, welgekend probleem )
Ik heb de gok gewaagd en als firmawagen een Skoda Octavia Scout besteld........ Volgende week zit ik in New York maar als ik terug ben zou hij er moeten zijn..... ben eens benieuwd of de 2.O TDI even lekker rijdt als in de Passat of A4.......
Comment