Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Staan verderop in deze advertentie mooie modellen van Alpina te koop. http://www.iwasaki-inc.co.jp/stock.html

Ik noem de E38 B12 5,7 liter en zesliter. In Europa redelijk zeldzaam, zéker de zesliter, maar in Japan nog gewoon uit te zoeken.

Geweldig toch!

Comment

• hallo ik twijfel tussen een m3 cabrio en een b3 cabrio wat denken jullie hiervan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk Berichten
        hallo ik twijfel tussen een m3 cabrio en een b3 cabrio wat denken jullie hiervan
        Voor welk gebruik?

Comment

• 10000 km als tweede wagen misschien sporadisch eens naar de ring

Comment

• Comment

• Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Weet iemand duidelijk wat op dit moment het grote verschil is tussen een Lavalina I & II interieur. (Buiten de prijs uiteraard )
                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                    Weet iemand duidelijk wat op dit moment het grote verschil is tussen een Lavalina I & II interieur. (Buiten de prijs uiteraard )

Kan je aanklikken bij de configurator van het model waar je mee bezig bent.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Alpina präsentiert zu seinem 50-jährigen Jubiläum in Genf die limitierte Sonderserie Edition 50. Neben Kombi, Coupé und Cabrio gibt es auch eine Limousine. Und die haben wir uns genauer angeschaut.

Alpina zelebriert auf dem Genfer Autosalon 2015 (5. bis 15. März) sein fünfzigjähriges Bestehen mit dem limitierten Sondermodell B5 Biturbo Edition 50. Insgesamt 50 Modelle vom B5 (Limousine und Kombi) sowie 50 Exemplare vom B6 (Coupé und Cabrio) wird der Autohersteller auf Basis von 5er- und 6er-BMW anfertigen. Alle Modelle werden von einem überarbeiteten V8-Biturbo mit 4,4 Litern Hubraum angetrieben. Die Leistung stieg, wie bei den nichtlimitierten Versionen von B5 und B6, von 540 auf 600 PS. Damit verfügen die Alpinas über mehr Kraft als die M5- und M6-Modelle aus dem Hause BMW. Entsprechend beachtlich fallen die Fahrleistungen aus. In 4,2 Sekunden geht es auf 100 km/h. Die Spitzengeschwindigkeit gibt Alpina mit 330 km/h an (Kombi 328 km/h). Die Rollstandverbrauchswerte (9,4 Liter kombiniert) ändern sich im Vergleich zum ausrangierten 540-PS-Aggregat nicht.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Prachtig en machtig!

Comment

• Alpina viert feest! Het Duitse merk, bekend van zijn snelle creaties op basis van BMW’s, mag dit jaar vijftig kaarsjes uitblazen. Daarom komt het op de proppen met speciale, extra krachtige ‘Edition 50’- versies van de B5, B5 Touring en de B6.

Speciaal voor de gelegenheid heeft Alpina de B5, B5 Touring en B6 een extra krachtkuur gegeven. Normaal gesproken levert de 4,4-liter biturbo-V8 in de drie genoemde Alpina’s 540 pk en 730 Nm. Daar komt nu een flinke scheut bovenop. Diverse aanpassingen aan de motor, waaronder twee speciaal voor de Edition 50 ontwikkelde turbo’s, nieuwe, meer hittebestendige zuigers en geoptimaliseerde luchtinlaten, resulteren in een vermogen van 600 pk en 800 Nm.

De prestatiecijfers zijn er behoorlijk op vooruit gegaan. De drie feestmodellen hebben nu slechts 4,2 seconden nodig om naar 100 km/h te accelereren. De topsnelheid van de B5 Touring bedraagt 323 km/h, de sedan gaat door tot 328 km/h. De B6 heeft de langste adem; die heeft een topsnelheid van 330 km/h.

In stickers op de zijkanten en in de lichtmetalen wielen komt het Edition 50-logo terug, om je eraan te herinneren dat het om een speciale editie gaat. In het interieur vinden we gele stiksels en leer in de kleur ‘Forest Green’, wat refereert aan de B7 S Turbo Coupé uit 1982.
                                  Om het echt exclusief te maken, bouwt Alpina van alle drie de feestvarkens slechts vijftig exemplaren. De feestedities van de B5 en B5 Touring kosten omgerekend net geen 114.000 euro, voor de B6 wordt omgerekend ruim 133.000 euro gevraagd.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Ik weet wat ik ga bestellen als ik EuroMillions win!

Comment

• BMW Alpina B3 BiTurbo Touring by Kristof E., on Flickr

Comment

Working...
                                          X