Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Qua problemen met de S-tronic kan ik niet direct iets terugvinden. Sowieso zijn er minder problemen met s-tronic dan met multitronic.
Wel is er in 2009 een software update verschenen voor de s-tronic waardoor hij soepeler downshift, maar dat model uit uw link zal die update wellicht al hebben.
Vandaag de nieuwe S3 gespot. Er stond een takelwagen op de pechstrook van de E17 met daarop een gele Golf 5 met gti voorbumper en R32 achterbumper en er stond een S3 achter. Zag er vet uit met die 4 uitlaten...
Mijn fout, ik rij namelijk met de facelift en die is ook b8.
Daarmee dacht ik dat deze b7 was.
I see. Slechts weinigen wisselen een FL in voor een PFL
Naast de info van Bouver over de bak-update kan je best ook even nagaan of de waterpomp niet het plastieken maar het metalen exemplaar is. De plastic pompen durfden al eens voor (grote) problemen zorgen wanneer ze het begaven (i.e. koelmiddelexplosies onder de kap).
Oh ja, vergeet het sportdifferentieel niet :]
Last edited by ; 24/10/2013, 00:41.
Reden: Vergetelheid
I see. Slechts weinigen wisselen een FL in voor een PFL
Naast de info van Bouver over de bak-update kan je best ook even nagaan of de waterpomp niet het plastieken maar het metalen exemplaar is. De plastic pompen durfden al eens voor (grote) problemen zorgen wanneer ze het begaven (i.e. koelmiddelexplosies onder de kap).
Oh ja, vergeet het sportdifferentieel niet :]
I know, maar de PFL staat iets te duur voor mij.
Nuttige info over de waterpomp. Kan je dit van buitenaf zien? Of zit dit verborgen achter plastiek elementen? Sportdifferentieel zit erop.
Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
I know, maar de PFL staat iets te duur voor mij.
Nuttige info over de waterpomp. Kan je dit van buitenaf zien? Of zit dit verborgen achter plastiek elementen? Sportdifferentieel zit erop.
Op het esthetische na is er ook amper wat veranderd bij de S4.
Je kan de waterpomp met een zaklamp zien, zelfs met het blote oog als er genoeg licht is.
Als het doosje in aluminium behuizing zit, heb je metaal. De plastic pompen zijn zwart.
Comment