Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Volgende mensen waarschijnlijk: http://www.rsquattro.com/cms/en/wheels die 5 x 3-spaak
    ik ben op zoek naar een setje velgen voor mijn TT (2010) maar dit lijkt me niet echt goedkoop
    ik zie het liefste de onderste fotorij en dan helemaal rechts in de kleur zilver (voor een donkerblauwe auto)
    iemand enig idee van de prijs ?
    greetz
    ferre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferre10 Bekijk Berichten
      ik ben op zoek naar een setje velgen voor mijn TT (2010) maar dit lijkt me niet echt goedkoop
      ik zie het liefste de onderste fotorij en dan helemaal rechts in de kleur zilver (voor een donkerblauwe auto)
      iemand enig idee van de prijs ?
      greetz
      ferre
      In OEM? Volledig in zilver? Kijk misschien eens even op de volgende site: http://hartmannwheels.com/audi-wheels
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Mooi, mooi BBS velgskes, maar waren die nu niet failliet?
        niet dat ik weet , en website is er nog altijd
        1991 Audi S2 coupe
        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Comment

In OEM? Volledig in zilver? Kijk misschien eens even op de volgende site: http://hartmannwheels.com/audi-wheels
            hier kan ik wel mijn zin vinden
            greetz
            ferre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferre10 Bekijk Berichten
              hier kan ik wel mijn zin vinden
              greetz
              ferre
              Ik ook vind het alleen maar vreemd dat er enkel een (Amerkikaans) telefoonnummer op de website staat...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Comment

Comment

Staat heeel goed dat donkere bruin in combinatie met lichtbruine sideblades!

Tijdje terug bij de Nurburgring:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In combo met mat witte BMW M3 en C63 AMG & 997 GT2!

Comment

Het Duitse magazine 'Auto, Motor und Sport' kreeg een video te pakken van de nieuwe Audi S3.
                      De S3 wordt pas voorgesteld op het autosalon van Genève dit voorjaar.
                      Details zijn nog niet bekend, maar verwacht wordt dat Audi de motorinhoud van de TFSI-motor
                      in de huidige S3 behoudt, maar er nog wat meer paardjes uit kietelt.
                      Een stuk of 280 uit een 2.0l-groot blok.

Lees meer en bekijk het filmpje hier!

Comment

gisteren een setje originele audi 9duims TT S-Line velgen gekocht.( 2de hands)
                        vandaag is grondig gepoetst en die zijn nagenoeg perfect
                        nu nog bandjes er op en karren maar

greetz
                        ferre

Comment

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Sedert kort helemaal overtuigd Audi-lover! De S6 heeft mij over de streep getrokken.
                            Ik ben al verliefd op het ronkske alleen..

Comment

This Gen 1 S3 show that you can install a full RS4 V6 Biturbo (450 hp) running gear with full operational quattro in a old S3 body.

Comment

Dacht zelfs dat die te koop staat .Had die al eerder tegen gekomen op audisport.net.
                                Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                Audi S3 '02 sold => topic
                                Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Comment

Comment

ADV.1
                                      Last edited by ; 19/02/2012, 23:31.

Comment

+ YouTube Video

Comment

Mooi gemaakt. Het shot vanaf 0:43 in combo met de soundtrack is wel vet .

Comment

Working...
                                          X