Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers v.2
Collapse
X
-
Ik blijf zo'n R8 een saaie bak vinden. Hy reed wel niet slecht uireraard maar ook niet op te zeggen wauw, hij voelde voor my meer aan als een grotere, snellere TT. Zon R tronic is trouwens ook niet alles. Met snel en sportief rijden is die bak super, maar me het file verkeer zoals wij hier hebben schokt die veel te hard. Ik zou voor de handbak gaan anytime.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe R8 heeft nog nooit mijn interesse gewekt, staat ook nergens op mijn auto lijstjes.
Comment
-
Is dat idd niet voor adaptieve cruise control?
Edit:
is inderdaad sensor voor de adaptieve cruise control
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichtennot sure if serious
maar bij deze opgelost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenimpressie van de komende rs4? dacht gelezen te hebben dat hij nog komt in B8 vorm met dezelfde motor als de rs5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe RS4 Avant is al op de markt.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenik ben duidelijk niet meer mee.
Comment
Comment