Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Ik blijf zo'n R8 een saaie bak vinden. Hy reed wel niet slecht uireraard maar ook niet op te zeggen wauw, hij voelde voor my meer aan als een grotere, snellere TT. Zon R tronic is trouwens ook niet alles. Met snel en sportief rijden is die bak super, maar me het file verkeer zoals wij hier hebben schokt die veel te hard. Ik zou voor de handbak gaan anytime.
        BMW X5 45e

Comment

• Volgens de geruchten doet met de facelift ook de DSG/S-Tronic zijn intrede bij de R8, een handbak is vanaf dan voltooid verleden tijd in een R8.

Comment

• De R8 heeft nog nooit mijn interesse gewekt, staat ook nergens op mijn auto lijstjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              De R8 heeft nog nooit mijn interesse gewekt, staat ook nergens op mijn auto lijstjes.
              Idem , er is gewoon iets met die auto wat mij niet zint ... Ik weet alleen nog niet wat

Comment

• wat is die ronde(mistlamp?) in de bumper?
                ik vermoed een fotoshopfout?

Comment

• Soort radar of systeem dat afstand meet tussen voorligger?

Comment

• not sure if serious

Comment

• Is dat idd niet voor adaptieve cruise control?

Edit:

is inderdaad sensor voor de adaptieve cruise control

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                        not sure if serious
                        nee wist ik echt niet,vond dit zo raar staan...
                        maar bij deze opgelost

Comment

• Comment

• een mooiere oplossing dan bij volvo vind ik
                            1991 Audi S2 coupe
                            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Da wel, maar het is nog altijd een belachelijk zicht.
                              Bij mercedes zit dat toch gwn "onzichtbaar" achter de grille?
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                wat is die ronde(mistlamp?) in de bumper?
                                ik vermoed een fotoshopfout?
                                Da grilleke steekt mijn ogen uit. I like
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• impressie van de komende rs4? dacht gelezen te hebben dat hij nog komt in B8 vorm met dezelfde motor als de rs5.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                      impressie van de komende rs4? dacht gelezen te hebben dat hij nog komt in B8 vorm met dezelfde motor als de rs5.
                                      De RS4 Avant is al op de markt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        De RS4 Avant is al op de markt.
                                        ik ben duidelijk niet meer mee.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                          ik ben duidelijk niet meer mee.

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

Working...
                                          X