Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Ik ben nog nooit een fan geweest van de A5 en zal dat ook nooit worden.
    Ik vind de A5 geen mooie Audi qua design, hij past gewoon niet naar mijn mening en hij is veel te lomp om te zien.
    Hoop ook dat de volgende A5 een stuk minder rond gaat worden en er weer als een echte strakke Audi uit gaat zien.
    Hoe smaken kunnen verschillen. De A5 is de mooiste Audi sinds zeer lange tijd, imo, echt een wagen die qua design af is, klopt. Zelfs de afgeleide A5 Sportback is meteen al heel wat minder, imo: z'n extra lengte en z'n afhangend gat doodt de stijl. De cabrio vind ik wel erg geslaagd. Alle andere Audi's vind ik zeer steriel, te strak, niet sensueel genoeg. De Q5 heeft ook wel iets van het ronde van de A5, en eigenlijk vind ik die ook best te pruimen.

Comment

• Ik hou van strak vorm gegeven auto's.
      Dit was het eerste Audi model wat ik kocht, vind dit nog steeds mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Hoe smaken kunnen verschillen. De A5 is de mooiste Audi sinds zeer lange tijd, imo, echt een wagen die qua design af is, klopt. Zelfs de afgeleide A5 Sportback is meteen al heel wat minder, imo: z'n extra lengte en z'n afhangend gat doodt de stijl. De cabrio vind ik wel erg geslaagd. Alle andere Audi's vind ik zeer steriel, te strak, niet sensueel genoeg. De Q5 heeft ook wel iets van het ronde van de A5, en eigenlijk vind ik die ook best te pruimen.
        Volledig met je eens. Maar dan moeten er ook wel mooie velgen bij zijn. Zo de Y-vormige 5-spaaks velgen. Die maken hem echt af. Wij dachten er zo 1 te kopen. Die velgen, 2 liter diesel, zwart metallic, S-line & automaat. Spijtig genoeg een Saab cabrio aero geworden met een 1.9TTiD.

Maarja ze vonden dat de zetels in de saab beter comfort gaven dan de A5.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
        Last edited by ; 05/10/2012, 08:15.

Comment

• Je verdient kletsen, een diesel cabrio bah!

En gTa heeft gelijk, de A5 is echt de knapste Audi. De A7 vind ik ook ongelooflijk mooi, maar niets kan op tegen de A5. En met een mooi kleurtje natuurlijk, al vind ik een zwarte of een zilveren ook heel mooi. Maar elke auto in België is al zwart of zilver. Al denk ik niet dat ik sepang blauw zou kiezen, heb nu reeds een blauwe en dan heb ik liever eens iets anders. Ipanema-bruin bv. (http://www.autogespot.co.uk/audi-rs5/2011/04/19).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Je verdient kletsen, een diesel cabrio bah!

En gTa heeft gelijk, de A5 is echt de knapste Audi. De A7 vind ik ook ongelooflijk mooi, maar niets kan op tegen de A5. En met een mooi kleurtje natuurlijk, al vind ik een zwarte of een zilveren ook heel mooi. Maar elke auto in België is al zwart of zilver. Al denk ik niet dat ik sepang blauw zou kiezen, heb nu reeds een blauwe en dan heb ik liever eens iets anders. Ipanema-bruin bv. (http://www.autogespot.co.uk/audi-rs5/2011/04/19).
            222!

De A5 en de A7 zijn voor mij de mooiste audis. De Q7 vind ik ook wel wa hebben

Sent from my iPhone using Tapatalk
            BMW X5 45e

Comment

• De A7 is een mislukt ding, met een afschuwelijke achterkant.
              De A7 heeft de vorm van een hond die zit te schijten.

Comment

• allee man

nuja smaken en kleuren
                BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Ipanema is inderdaad subliem.

En de A7 op dezelfde hoogte zetten als de A5 qua styling is die laatste zwaar oneer aandoen!

Comment

Ipanema is inderdaad subliem.
                      De R8 hier boven is geen Ipanema.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                        De R8 hier boven is geen Ipanema.
                        Dat zegt hij toch niet? :-)

Comment

Dat zegt hij toch niet? :-)
                          Nee, dat zeg hij ook niet, maar het is ook niet duidelijk waar over hij het wel heeft.
                          Dus vandaar mijn reactie om duidelijkheid te scheppen richting de R8.

Comment

• Comment

volledig mee eens
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• vind de a5 ook 1 van de mooiste audi's van de afgelopen jaren
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Je verdient kletsen, een diesel cabrio bah!
                                  I know, I know

Maar er wordt zoveel mee gereden dat een dieselstoof beter is.

Comment

• Comment

• TTS BBS.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X