Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• (Flickr Rushinroulette Photography)

Avant & RS is toch iedere keer .
        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Zwaar wanna have.
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• In het "Oranje" vind ik hem mooier.

Comment

• Damn dat is knap..

Comment

• Hey,
                Ik ben aan het overwegen om prive een RS6 break 2de hands te kopen.
                ik twijfel tussen de C63 en een RS6 (ook 2de hands en ook break).
                Zijn er bepaalde nadelen, motorische gebreken waar ik voor gewaarschuwd moet worden?
                Of is de C ofgemeen gezien een betrouwbare wagen?
                Zijn beide wagen even duur om op de baan te zetten? Ik volg namelijk niet heel dat gedoe met CO2 enzo...

Andere alternatieven zijn er niet echt denk ik...
                Alvast bedankt

Comment

• RS4 Avant zou mijn keus zijn, er gaat niets boven een HDZ Atmo motor.

Comment

• Zo een RS4 wil ik ook wel, maar het huidig model is wat boven mijn budget.
                    En het vorig model vind ik enkel mooi langs buiten, de binnenkant is verouderd.
                    De RS6 en C63 kan je kopen onder de 40000€...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk Berichten
                      Hey,
                      Ik ben aan het overwegen om prive een RS6 break 2de hands te kopen.
                      ik twijfel tussen de C63 en een RS6 (ook 2de hands en ook break).
                      Zijn er bepaalde nadelen, motorische gebreken waar ik voor gewaarschuwd moet worden?
                      Of is de C ofgemeen gezien een betrouwbare wagen?
                      Zijn beide wagen even duur om op de baan te zetten? Ik volg namelijk niet heel dat gedoe met CO2 enzo...

Andere alternatieven zijn er niet echt denk ik...
                      Alvast bedankt
                      Ik vind dat je hier een rare vergelijking maakt. Een RS6 zou overeen komen met een E amg en niet een C.
                      Los van dat. De amg kost nog altijd serieus wat meer aan jaarlijkse taksen dan de RS6.
                      Ik zou altijd voor de audi gaan. Hij is groter, betere afwerking vanbinnen en hij heeft quattro.

Comment

• Simpel, ik vind de E amg niet mooi.

Quattro of achterwiel maakt mij niet uit. Ik hou vooral van het idee van een break te hebben met het vermogen van een sportwagen.

Waarom kost de C meer? Want ik volg als die voorwaarden niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk Berichten
                          Simpel, ik vind de E amg niet mooi.

Quattro of achterwiel maakt mij niet uit. Ik hou vooral van het idee van een break te hebben met het vermogen van een sportwagen.

Waarom kost de C meer? Want ik volg als die voorwaarden niet...
                          De C is een 6.3 geloof ik en de RS6 een 5.2 met twin turbo. Wegentax wordt op cilinderinhoud berekend.

Comment

• twee keer in een RS3 mogen sturen. Wat een geweldige motor is die vijfpitter .

De bovenste was destijds de demo van Pon, als ik zo youtube bekijk heeft heel Nederland daar zowat in gereden

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                De C is een 6.3 geloof ik en de RS6 een 5.2 met twin turbo. Wegentax wordt op cilinderinhoud berekend.
                                5.0 v 10 ipv 5.2 , S6 is wel een 5.2
                                1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• € 2.297 rijtaks voor de rs6
                                  1991 Audi S2 coupe
                                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                    ok thanx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                      Weer iets bijgeleerd. Ik was er vast van overtuigd dat de RS6 ook een 5.2 had maar ik heb eens snel gezocht en je hebt gelijk het is een 5.0.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• LOBA/AP Racing RS4/S4 B5 390mm Upgrade Brake Kit (prototype)

Comment

Working...
                                        X