Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers v.2
Collapse
X
-
Hey,
Ik ben aan het overwegen om prive een RS6 break 2de hands te kopen.
ik twijfel tussen de C63 en een RS6 (ook 2de hands en ook break).
Zijn er bepaalde nadelen, motorische gebreken waar ik voor gewaarschuwd moet worden?
Of is de C ofgemeen gezien een betrouwbare wagen?
Zijn beide wagen even duur om op de baan te zetten? Ik volg namelijk niet heel dat gedoe met CO2 enzo...
Andere alternatieven zijn er niet echt denk ik...
Alvast bedankt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk BerichtenHey,
Ik ben aan het overwegen om prive een RS6 break 2de hands te kopen.
ik twijfel tussen de C63 en een RS6 (ook 2de hands en ook break).
Zijn er bepaalde nadelen, motorische gebreken waar ik voor gewaarschuwd moet worden?
Of is de C ofgemeen gezien een betrouwbare wagen?
Zijn beide wagen even duur om op de baan te zetten? Ik volg namelijk niet heel dat gedoe met CO2 enzo...
Andere alternatieven zijn er niet echt denk ik...
Alvast bedankt
Los van dat. De amg kost nog altijd serieus wat meer aan jaarlijkse taksen dan de RS6.
Ik zou altijd voor de audi gaan. Hij is groter, betere afwerking vanbinnen en hij heeft quattro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk BerichtenSimpel, ik vind de E amg niet mooi.
Quattro of achterwiel maakt mij niet uit. Ik hou vooral van het idee van een break te hebben met het vermogen van een sportwagen.
Waarom kost de C meer? Want ik volg als die voorwaarden niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenDe C is een 6.3 geloof ik en de RS6 een 5.2 met twin turbo. Wegentax wordt op cilinderinhoud berekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten5.0 v 10 ipv 5.2 , S6 is wel een 5.2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten5.0 v 10 ipv 5.2 , S6 is wel een 5.22006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment