Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Hoe zit het met de s-tronic van de B7 audi S4?

Heb namelijk interesse in deze: http://www.autozone.be/audi-s4-avant...p/auto-3311145

Zijn er aandachtspunten of bekende kwalen aan dit model?
          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
          2015 Golf 7 GTD

Comment

• Qua problemen met de S-tronic kan ik niet direct iets terugvinden. Sowieso zijn er minder problemen met s-tronic dan met multitronic.
            Wel is er in 2009 een software update verschenen voor de s-tronic waardoor hij soepeler downshift, maar dat model uit uw link zal die update wellicht al hebben.

Comment

• Schitterende kleur voor een RS6 Avant:

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Idd! Wat een auto toch
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Vandaag de nieuwe S3 gespot. Er stond een takelwagen op de pechstrook van de E17 met daarop een gele Golf 5 met gti voorbumper en R32 achterbumper en er stond een S3 achter. Zag er vet uit met die 4 uitlaten...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                      Hoe zit het met de s-tronic van de B7 audi S4?
                      Heb namelijk interesse in deze: http://www.autozone.be/audi-s4-avant...p/auto-3311145
                      De S4 in deze ad is toch een B8?

Comment

• tuurlijk
                        1991 Audi S2 coupe
                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• image.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                            De S4 in deze ad is toch een B8?
                            Mijn fout, ik rij namelijk met de facelift en die is ook b8.
                            Daarmee dacht ik dat deze b7 was.
                            2015 Golf 7 GTD

Comment

Mijn fout, ik rij namelijk met de facelift en die is ook b8.
                              Daarmee dacht ik dat deze b7 was.
                              I see. Slechts weinigen wisselen een FL in voor een PFL
                              Naast de info van Bouver over de bak-update kan je best ook even nagaan of de waterpomp niet het plastieken maar het metalen exemplaar is. De plastic pompen durfden al eens voor (grote) problemen zorgen wanneer ze het begaven (i.e. koelmiddelexplosies onder de kap).

Oh ja, vergeet het sportdifferentieel niet :]
                              Last edited by ; 24/10/2013, 00:41. Reden: Vergetelheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                                I see. Slechts weinigen wisselen een FL in voor een PFL
                                Naast de info van Bouver over de bak-update kan je best ook even nagaan of de waterpomp niet het plastieken maar het metalen exemplaar is. De plastic pompen durfden al eens voor (grote) problemen zorgen wanneer ze het begaven (i.e. koelmiddelexplosies onder de kap).

Oh ja, vergeet het sportdifferentieel niet :]
                                I know, maar de PFL staat iets te duur voor mij.
                                Nuttige info over de waterpomp. Kan je dit van buitenaf zien? Of zit dit verborgen achter plastiek elementen? Sportdifferentieel zit erop.
                                2015 Golf 7 GTD

Comment

I know, maar de PFL staat iets te duur voor mij.
                                  Nuttige info over de waterpomp. Kan je dit van buitenaf zien? Of zit dit verborgen achter plastiek elementen? Sportdifferentieel zit erop.
                                  Op het esthetische na is er ook amper wat veranderd bij de S4.
                                  Je kan de waterpomp met een zaklamp zien, zelfs met het blote oog als er genoeg licht is.
                                  Als het doosje in aluminium behuizing zit, heb je metaal. De plastic pompen zijn zwart.

Comment

• RS6 Avant C7. by LVL Photography., on Flickr

Comment

• Vandaag met een collega op het werk een zware discussie gehad:

de nieuwe golf R of een audi S3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        Vandaag met een collega op het werk een zware discussie gehad:

de nieuwe golf R of een audi S3?
                                        Ik zou geen van beide kiezen, Golf 7 is ronduit lelijk en de nieuwe A3 lijkt meer op een facelift dan dat het op een nieuwe auto lijkt.

Comment

• Spaar je geldbeugel en koop vorig model S3 of Golf R.

Comment

Working...
                                          X