Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers v.2
Collapse
X
-
Hoe zit het met de s-tronic van de B7 audi S4?
Heb namelijk interesse in deze: http://www.autozone.be/audi-s4-avant...p/auto-3311145
Zijn er aandachtspunten of bekende kwalen aan dit model?Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Qua problemen met de S-tronic kan ik niet direct iets terugvinden. Sowieso zijn er minder problemen met s-tronic dan met multitronic.
Wel is er in 2009 een software update verschenen voor de s-tronic waardoor hij soepeler downshift, maar dat model uit uw link zal die update wellicht al hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenHoe zit het met de s-tronic van de B7 audi S4?
Heb namelijk interesse in deze: http://www.autozone.be/audi-s4-avant...p/auto-3311145
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenDe S4 in deze ad is toch een B8?
Daarmee dacht ik dat deze b7 was.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenMijn fout, ik rij namelijk met de facelift en die is ook b8.
Daarmee dacht ik dat deze b7 was.
Naast de info van Bouver over de bak-update kan je best ook even nagaan of de waterpomp niet het plastieken maar het metalen exemplaar is. De plastic pompen durfden al eens voor (grote) problemen zorgen wanneer ze het begaven (i.e. koelmiddelexplosies onder de kap).
Oh ja, vergeet het sportdifferentieel niet :]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenI see. Slechts weinigen wisselen een FL in voor een PFL
Naast de info van Bouver over de bak-update kan je best ook even nagaan of de waterpomp niet het plastieken maar het metalen exemplaar is. De plastic pompen durfden al eens voor (grote) problemen zorgen wanneer ze het begaven (i.e. koelmiddelexplosies onder de kap).
Oh ja, vergeet het sportdifferentieel niet :]
Nuttige info over de waterpomp. Kan je dit van buitenaf zien? Of zit dit verborgen achter plastiek elementen? Sportdifferentieel zit erop.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenI know, maar de PFL staat iets te duur voor mij.
Nuttige info over de waterpomp. Kan je dit van buitenaf zien? Of zit dit verborgen achter plastiek elementen? Sportdifferentieel zit erop.
Je kan de waterpomp met een zaklamp zien, zelfs met het blote oog als er genoeg licht is.
Als het doosje in aluminium behuizing zit, heb je metaal. De plastic pompen zijn zwart.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenVandaag met een collega op het werk een zware discussie gehad:
de nieuwe golf R of een audi S3?
Comment
Comment