Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Ondanks dat zwart een populaire kleur is, heeft zwart wel de eigenschap om het design van een auto teniet te doen, veel design elementen vallen toch weg bij zwart.
    Mijn voorkeur is altijd uitgegaan naar oranje en dan met zwarte OZ Ultraleggera's.
    Al zou ik nu eerder voor de nieuwe 9x19" ATS GTR kiezen in het zwart.

Das dik
    BMW X5 45e

Comment

• TT RS in klassieke stijl, Rood met witte velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Ik vind toch dat er opvallend weinig RS modellen op de ring rijden.
        Aan de ene kant logisch, omdat de meeste RS-en niet geschikt zijn voor het circuit omdat het allemaal zware bakbeesten zijn.
        De TT RS is daarin nog de meest logische keuze, ook al is dat ook geen echte lichtgewicht met ± 1485 Kg rijklaar gewicht, en dat is zonder rijder.
        Vind het wel meevallen hoor. Oke, zoveel als een M3 zie je ze niet, maar na een weekendje aan de ring heb ik toch genoeg B7 RS4, RS3 en RS5 hun ronden zien doen.

Comment

• Ach officiële Audi's doen het toch niet zo heel goed op de ring, ik geloof dat de snelste Audi (R8 GT ???) niet verder komt dan 7:34 Min.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Té laag, ik vind een standaard RS4 al laag genoeg:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Inderdaad veel te laag, zonde van een rs4

Comment

• Paar cm hoger zou idd niet slecht zijn.
                            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• De auto heeft "Airride", dus je kan hem zo hoog of laag zetten als je wil.
                              Dit is de parkeerstand.

Comment

• Comment

• 20 jaar RennSport - 6 jaar AudiSport.be.nl

Audi plakt al twintig jaar een RS-badge achterop hun performancemodellen

De Audi RS’en zijn al geruime tijd bekend en geliefd onder de petrolheads en hebben een gelijkwaardige reputatie opgebouwd als de modellen van BMW’s M divisie of de Mercedes AMG’s. Als er een nieuw RS model voorgesteld wordt weten België en Nederland dit al zes jaar lang via AudiSport.be.nl uit eerste hand, maar waar is het allemaal begonnen? De historie van AudiSport.be.nl kennen jullie naderhand wel al, maar hieronder gaan we dieper in de geschiedenis van de RS-modellen van de afgelopen twintig jaar.
                                  Na het succes van de Audi S2 Coupé en de C4-afgeleide S4 Sedan van 1991 besliste de Duitse autobouwer deze ontwikkeling verder te zetten. In 1994 werd een gloednieuw sub-merk in het leven geroepen: RS (RennSport), letterlijk vertaald: ‘racing sport’.

-> http://www.audisport.be/nieuws/20-ja...udisport-be-nl
                                  Last edited by Spillies; 17/05/2014, 18:57.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ook in het rood is het altijd een opvallende verschijning.

Comment

• In het wit ook niet verkeerd.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X