Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers v.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenDa issem toch ze..
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDat vind ik geen kleur voor de S8.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Audi TTRS Revo Stage 3+ with 540hp and 668NM
Gepubliceerd op 12 okt. 2014
Audi TTRS Plus S-Tronic (DSG)
Hard Facts:
Stock Engine and DSG, LO500P Hybrid, Loba HPFP, Wagner IC EVO3, Modified Intake, Forge DV, NGK Plugs, Okada Coils, Ceramic Brake, HMS Cat back, Ftwon DP, Aral Ultimate 102,
Dyno: MAHA 3000 LPS
Calibrated by Revo Performance Stage 3+ Map / TKEngineering.de
Running 1.55 Bar boost straight! Lambda 0,79 and good timing on Aral Ultimate 102 ! NO WMI or E85 or NOS!!!! Running a bone stock engine (No upgrade cams) since 20.000 km!
Built by WorkUpCar, CH.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenIs een klant van mij.. Is 81 jaar.. Nu rs6 en a7 Biturbo dervoor Q7 V12Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenIs een klant van mij.. Is 81 jaar.. Nu rs6 en a7 Biturbo dervoor Q7 V12den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
For most petrolheads, the arrival of a child in the family often means that the fun toy in the garage has to be swapped for something infinitely more practical. Luckily, these days there are several car companies that build super saloons to bridge this gap. These cars make it possible for the happily married man …den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn ik ken hem ondertussen ook.
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenSchitterend. 😃
Comment
Comment