Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers v.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEen Skoda heeft toch meer karakter dan een A1/S1.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMaar een S1 rijdt wel een pak beter, spreek uit ondervinding. Zet met veel plezier zijn achterkant scheef
Een voorwielaandrijver met een mechanische LSD stuurt veel strakker en is ook nog eens een stuk lichter.
Comment
-
Goh, ik heb er een klein uurtje mee gereden en vond dat een guitig ding. Had iets enorm steriel verwacht maar niks was minder waar.
Moest dat perse Quattro zijn en niet fwd? Nee, fwd met een LSD had ook wel goed geweest. Maar wel tof dat ze Quattro erin steken. Maar het zei zo, had er alle sinds veel plezier mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenThe one and only :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk BerichtenZie den andere daar rechts staan blinken.. :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMet mijne Polo nog zeg :p
Comment
-
Tjien:
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenTjien:
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGoh, ik heb er een klein uurtje mee gereden en vond dat een guitig ding. Had iets enorm steriel verwacht maar niks was minder waar.
Moest dat perse Quattro zijn en niet fwd? Nee, fwd met een LSD had ook wel goed geweest. Maar wel tof dat ze Quattro erin steken. Maar het zei zo, had er alle sinds veel plezier mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audi s1 Bekijk BerichtenRijden er nu ongeveer 1,5 jaar mee rond...geen seconde spijt van!... steeds als ik er mee rij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGoh, ik heb er een klein uurtje mee gereden en vond dat een guitig ding. Had iets enorm steriel verwacht maar niks was minder waar.
Verder is een 3-deur ook lichter dan de 5-deur versie.
Comment
Comment