Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    s amazing as this may sound, the AMG Gran Vision Turismo will make it to production! Unfortunately, Mercedes will be the developer, but a custom builder whom will use the brand new 2014 SLS AMG GT as the base car. The production version will be limited to only five units and one is already sold. Of these five units, two will be available in the Middle East, two in Europe and one in the U.S. As you can imagine, price will be monumental — $1.5 million, to be exact.

The production version of the Vision Concept will feature a carbon-fiber body kit that will the SLS AMG GT’s total weight by about 200 pounds. It will feature a chrome paint job and will come with a retractable rear spoiler and custom exhaust. The car will also ride on custom ADV.1 wheels and will feature a modified interior, with color designed according to the customer’s request.
    Als je nu de betrouwbare bron nog bij het artikel vermeldt zal ik het misschien geloven...
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• moeilijk mens :p
      lets have some more member berries

Comment

natuurlijk, mijn eerste W204 was bij de eerste 5000 productie modellen en heeft 400 000km gereden zonder 1 mankement
        enige die wel eens durft kapot gaan bij de eerste modellen is de comand display en de comand controler maar zelf geen last van gehad en op ebay zijn die aan een mooie prijs te vinden
        Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Een 204 C220 CDI van begin 2007 (eerste bouwjaar dus), is dat een beetje betrouwbaar? Bij mijn weten waren er amper kinderziektes?
        Dacht van wel, enkel contactslot durft al eens kapot gaan.
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Yeah! Een artikel van bijna een jaar oud en dan nog door een vrouw geschreven, ik blijf sceptisch maar jij krijgt het voordeel van de twijfel...
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• tis dan ook al oud nieuws! op zich lijkt het me zo ongeloofwaardig nog niet. op zich niet zo verschillend van andere optische tuners en die arabieren zijn altijd tevinden voor zo'n zaken, kijk maar naar het succes van brabus daar

Comment

natuurlijk, mijn eerste W204 was bij de eerste 5000 productie modellen en heeft 400 000km gereden zonder 1 mankement
              enige die wel eens durft kapot gaan bij de eerste modellen is de comand display en de comand controler maar zelf geen last van gehad en op ebay zijn die aan een mooie prijs te vinden
              Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
              Dacht van wel, enkel contactslot durft al eens kapot gaan.
              Nice, die oude 220 vertrouw ik precies ook meer dan het nieuwe blok. Iemand een idee of er standaard AUX in zat?

Comment

• welke AUX bedoel je?

Comment

• om een mp3 speler ofzo ?

Comment

• sound AUX is standaard in de 204 zowel bij de audio 20, APS50 als COMAND en zit in het handschoenenkastje rechts.
                    APS 50 en COMAND hebben ook een video AUX poort die gebruikt word voor de achteruitrijcamera of MMU. enkel indien je de MMU hebt zal deze ook gewoon inplugbaar zijn vanuit het handschoenenkastje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      om een mp3 speler ofzo ?
                      Voor met een aux-kabel een MP3 op aan te sluiten inderdaad

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      sound AUX is standaard in de 204 zowel bij de audio 20, APS50 als COMAND en zit in het handschoenenkastje rechts.
                      APS 50 en COMAND hebben ook een video AUX poort die gebruikt word voor de achteruitrijcamera of MMU. enkel indien je de MMU hebt zal deze ook gewoon inplugbaar zijn vanuit het handschoenenkastje
                      Dus vanaf je een radio hebt zit er eigenlijk aan AUX ingang in? Bedankt!

Comment

• In de reclamestoet van carnaval Halle reden een nieuwe C, E-coupé, GLA, ML en een G 63 AMG 6x6.

Comment

sound AUX is standaard in de 204 zowel bij de audio 20, APS50 als COMAND en zit in het handschoenenkastje rechts.
                          Daar ben ik toch niet zeker van hoor.
                          Dit is m'n 2e 204 met een audio 20 en dacht dat ik het niet had.
                          Straks eens kijken, rechts zit er wel een 12v punt.

Comment

• kan zijn dat dit klaargestoken zit maar niet zichtbaar. je kan altijd eens die plastiek klep lostrekken die links zit. normaal heb je ook in je menu de mogelijkheid om naar AUX te gaan, bij de modellen met audio 20 die ik al heb gezien toch. zelf heb ik de aps 50 gehad en nu de comand.

Comment

• daarnet nog eens in dit gezeten

Comment

• onaards mooie auto zo'n sls

600

Comment

• IRIDIUM
                                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                  Helderzienden

Comment

• Wauw ! ! !

Comment

kan zijn dat dit klaargestoken zit maar niet zichtbaar. je kan altijd eens die plastiek klep lostrekken die links zit. normaal heb je ook in je menu de mogelijkheid om naar AUX te gaan, bij de modellen met audio 20 die ik al heb gezien toch. zelf heb ik de aps 50 gehad en nu de comand.
                                      Idd op de audio 20 die ik nu heb zit aux. Bedankt, wist ik zelf niet :-)
                                      Als ik m'n oude 204 terugzie ook eens checken. Maar dat was een van de allereerste.

Comment

• Deze kleur fascineert me. Jammer dat de auto waarschijnlijk niet meer te redden is.

Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
                                        Die letzten Worte ...
                                        ... eines Diesel-Fahrers:
                                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                        W201 BENZIN

Comment

• Smurfblauw?
                                          Is nochtans (ooit) nen mooien auto geweest met precies wel wat optie's...

Comment

Working...
                                          X