Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dan kan je beter een cdi kopen voor +/- hetzelfde geld als je niet verplicht bent om onder de 53kW te blijven, de laatste modellen (1999-2000) zijn ook maar 11 fiscale pk.
een C zal het wel niet worden of het moest een break zijn . En mijn 200D moet eerst 500.000 km halen als die op pensioen en oldie mag worden
geen technische reden, je moet er ook niet extra voor betalen
De velgen op die CLA vind ik echt wel knap. Eenvoudig, elegant, niet te groot. De velgen van die CLS die Gere getrokken heeft zijn wel een raar geval. Het lijkt net of het een voorbereiding voor sneeuwkettingen is op de velgrand. Moeilijk proper te houden ook door het remstof dat zich ophoopt in de hoeken?
De velgen op die CLA vind ik echt wel knap. Eenvoudig, elegant, niet te groot. De velgen van die CLS die Gere getrokken heeft zijn wel een raar geval. Het lijkt net of het een voorbereiding voor sneeuwkettingen is op de velgrand. Moeilijk proper te houden ook door het remstof dat zich ophoopt in de hoeken?
Gelijkaardige velgen aan die van die CLA bestaan ook voor de CLS.
Iemand uit mijn straat heeft deze als wintervelgen. Vind die er ook knap onder staan, ook al zijn ze wat klein.
foto's ? kan dat ook binnen een half jaar had je al een prijs in gedachten ?
Ik moet er nog meer maken, heb er nog geen tijd voor gehad.
Moet helaas vrij snel weg (pa heeft andere auto gekocht en ik neem de zijne over)
Auto is technisch zeer goed, rijdt perfect, interieur ook zeer proper. Uiteraard wel enkele plekjes roest (onvermijdelijk).
Nieuwe banden vooraan, achteraan ook nog zeer goed, in 2012 nog meer dan €1000 euro kosten aan gedaan, ...
Zelf heb ik nieuwe thermostaat, rubbers stabilisatiestang, demper koffer en andere dichtingen van de dieselleidingen gestoken.
Is van 06/2000, dus met ESP en 11 fiscale pk, BIV= €96,57
Motor heeft +/- 197.000km, 125pk/300Nm, verbruik winter 6.7L/100 km, nu 6.3L/100 km
Alle 3 sleutels zijn erbij (2 gewone en 1 noodsleutel).
Radio: ofwel Pioneer met USB of de originele radio cassette.
Ik ga die op het net zetten aan 2650 denk ik. Er kan wel iets van de prijs af uiteraard.
Ik moet er nog meer maken, heb er nog geen tijd voor gehad.
Moet helaas vrij snel weg (pa heeft andere auto gekocht en ik neem de zijne over)
Auto is technisch zeer goed, rijdt perfect, interieur ook zeer proper. Uiteraard wel enkele plekjes roest (onvermijdelijk).
Nieuwe banden vooraan, achteraan ook nog zeer goed, in 2012 nog meer dan €1000 euro kosten aan gedaan, ...
Zelf heb ik nieuwe thermostaat, rubbers stabilisatiestang, demper koffer en andere dichtingen van de dieselleidingen gestoken.
Is van 06/2000, dus met ESP en 11 fiscale pk, BIV= €96,57
Motor heeft +/- 197.000km, 125pk/300Nm, verbruik winter 6.7L/100 km, nu 6.3L/100 km
Alle 3 sleutels zijn erbij (2 gewone en 1 noodsleutel).
Radio: ofwel Pioneer met USB of de originele radio cassette.
Ik ga die op het net zetten aan 2650 denk ik. Er kan wel iets van de prijs af uiteraard.
GSM foto
Ik heb zeker interesse !
Wat is de uiterste datum ongeveer dat hij op internet te koop komt of wanneer hij weg moet zijn?
Ik zal wel iets laten weten als ik hem erop zet. Ik denk +/- 2 weken.
Mijn pa heeft de zijne deze week al, maar zo snel kan ik alles niet regelen.
Ok laat zeker nog iets aan mij weten, ik heb nu juist de laatste grote kosten aan mijn huis gehad, heb er nog een paar, Het was ideaal geweest moest het rond augustus of september zijn geweest .
Comment