Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik reed net door de konijnepijp een wagen of 3 achter een sls roadster, daarvoor reed een harley davidson...de harley chauffeur natuurlijk net als alle andere brommerchauffeurs contenu zich laten afzakken en gas geven...de sls-eigenaar deed stoicijns niet mee, benzer he
An exceptionally original, unrestored example, this Mercedes-Benz 300 SL Roadster barn find is one of the most exciting 300 SL discoveries to come to auction in recent years (estimate: $1,600,000-2,000,000). Documented as one of the very last 300 SL Roadsters delivered and registered from new as a 1964 model, this particular Mercedes-Benz is finished in Gray-Blue (DB 166) with a red leather interior and a black factory hardtop. Produced in 1962, this 300 SL was completed well ahead of final delivery, as its chassis number places it around the 50th to last Roadster. This car is specified as a European market example and features the desirable European headlights fitted with factory stone guards, disc brakes and an alloy engine block. Under single ownership for more than 40 years, the 300 SL boasts 80,237 Kilometers (49,856 Miles) from new and has never previously been offered at public auction.
C140 S 300 Turbodiesel. Alsof het af fabriek is gebeurd. Vind 'm daarentegen wel wat raar hoog op de wielen staan. Jammer.
Die velgen passen niet onder die wagen. De flankhoogte van de banden is te hoog voor die velgen denk ik. Voor mij liever een kleinere velgdiameter onder die wagen.
Comment