Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Alleen jammer dat die benzines (in vergelijking met de BMW's van dezelfde periode) zoveel co² uitstoten waardoor ze gevoelig duurder zijn...
    bmw begon sneller te liegen (of optimaliseren naar die specifieke cyclus als u wil) met zijn co² cijfers, ze waren er ook pionier in - ik heb in die periode dan ook hard van leer getrokken tegen de propellers van vervalsing etc

nu ondertussen is't wijdverbreid en vind ik het goed dat die amerikaanse met haar honda gelijk kreeg

Comment

• Deze op een zwarte w211 break, zo'n combinatie is iedere dag te zien op de weg tussen Tielt en Pittem

Comment

• zeer mooi, ik denk zowat de sjiekste velg op een 211, op de standaard alu-die-op-staal-lijkt na

Comment

• maar die waren op de facelift niet meer te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

maar die waren op de facelift niet meer te krijgen
            Thank God for that

Comment

• Comment

• DAT zijn de knapste velgen op een 211 , dat staal trekt toch op geen kloten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Precies een grap dat ding, alsof ze iets vergeten maken/ontwerpen zijn

Stoort mij eigenlijk geenszins, en zoals 'ie er hier bij staat: wow.

Comment

bmw begon sneller te liegen (of optimaliseren naar die specifieke cyclus als u wil) met zijn co² cijfers, ze waren er ook pionier in - ik heb in die periode dan ook hard van leer getrokken tegen de propellers van vervalsing etc
                    Het feit blijft dat ze een pak zuiniger zijn, en dat vertaalt zich ook in co²-uitstoot.

Dat het opgegeven verbruik geen correcte maatstaf is voor taxatie, daar ben ik 't honderd percent mee eens. Doe mij maar een lage tax op inschrijving/bezit (er is al de BTW), en een veel hogere tax op gebruik dmv een patat bij de literprijs brandstof.

Comment

• bmw 5 benzine automaat 11.55

mercedes e benzine automaat 11.37

veel co² verschil vertaalt zich niet in sprit, gaat over periode 2004-2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Wat bezielt iemand om zo'n auto anno 2007 nog manueel te kopen.... ?
                        Je zou ervan verschieten hoeveel S211 facelifts manueel zijn!
                        Maar de W211 facelifts zijn bijna allemaal automaat

Comment

• overigens voor de diesels zelfde verhaal

bmw 5 diesel automaat 8.7

mercedes e automaat 8.5

okay ik geef toe nobless oblige rijdt een benzer ietwat milieubewuster/socialer

Comment

Ik ook, maar niet met manuele bak, en met 'n benzine. Alleen jammer dat die benzines (in vergelijking met de BMW's van dezelfde periode) zoveel co² uitstoten waardoor ze gevoelig duurder zijn... En de jaarlijkse rijtax van een 3,5-liter is me te hoog. Dus 3 liter maximum, waarbij de 280 dan nog altijd duidelijk meer co² uitstoot dan een 530i. Ik denk wel dat ze beduidend degelijker zijn qua mechaniek, en hedentendage kosten ze eigenlijk ook niet veel meer in tweedehands (wat ik wel verwachtte).

Wel met sportpack liefst voor mij.

Anyway, als benzien zal 't dus noppes worden, en een diesel ... mjah ... liever niet meer, eigenlijk. Zeker geen 4-pitter.
                            E61 zijn voor zover ik weet een beetje duurder dan de S211, al is het mij niet duidelijk waarom dit zo is.
                            Waarschijnlijk omwille van het grote aanbod W211, ook veel goedkope met veel kilometers. Of misschien omdat de E60 een ietsje jonger model is.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

zeer mooi, ik denk zowat de sjiekste velg op een 211, op de standaard alu-die-op-staal-lijkt na
                              Jammer genoeg is deze prachtige velg enkel passend op een FL met sportpakket (waar ze dan ook opzit).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Jammer genoeg is deze prachtige velg enkel passend op een FL met sportpakket (waar ze dan ook opzit).
                                Bedoel je qua stijl of fysiek passend?
                                Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

Comment

• Ik bedoel qua stijl.
                                  Fysiek weet ik er niets vanaf. Denk wel dat we mogen veronderstellen dat die passen.

Comment

maar die waren op de facelift niet meer te krijgen
                                    Ik zou eens willen weten hoe dat er uit ziet op een W123

Comment

• Goed idee. Denk wel dat je een draaibank nodig hebt en dan nog vrees ik ervoor of die passend te krijgen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

Als we heel eerlijk zijn, wil niemand zo een kar afwijzen
                                        Eum toch wel : ik wijs die af. Zowel qua uiterlijk als qua imago. Ik heb het echt niet voor coupes (tenzij het dak eraf kan of tenzij het saabs zijn)

Comment

Als ik heel eerlijk ben, en hoezeer ik ook z'n liefhebberswaarde apprecieer: nooit vanzeleven dat ik daarmee dagelijks rond wil rijden. Niet alleen owv de kostprijs, maar ook owv het imago. Geen idee of je voor dezelfde prijs een E 500 break kan halen, maar dan duizend keer liever zoiets. Zonder monogram uiteraard.
                                          Ik bedoel niet dagelijks he
                                          E 500 break is idd een dagelijks beest

niet vanwege imago ....

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                          Eum toch wel : ik wijs die af. Zowel qua uiterlijk als qua imago. Ik heb het echt niet voor coupes (tenzij het dak eraf kan of tenzij het saabs zijn)
                                          niet vanwege imago ....

Gaan jullie ervan uit dat jullie karren nu geen imago hebben?
                                          Elke kar heeft zijn haters en lovers.
                                          Je zit nog altijd zelf aan het stuur, niet de buren.

Als je met een c124 300CE rondrijdt, kan je met een C140 ook rondrijden. Wees gerust. Imago en mening van anderen... zo volatiel als de lucht zelve.
                                          En het wordt niet gestolen.
                                          Last edited by ; 07/02/2012, 11:27.

Comment

Working...
                                          X