Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mijn wagen is ook verlaagd dus ik zeg niet dat daar iets mis mee is maar dit is er over
Een niet zo ver verleden lag mijn wagen op 2cm van de grond, is doenbaar mits uit je doppen te kijken (Maar dat moet je in het verkeer sowieso)
Dus ik heb het er wel voor, alleen van static en niet van AIR.
C coupe 4 deurs.. op basis van nieuwe C klasse, asl uitbreiding op de coupe/cabrio.. beetej 4 grancoupe..
ja en nee. in tegenstelling tot de 4GC die op de deuren en minimale daklijnverschillen na identiek is aan de gewone 3 en 4 mag een CLC van mij wel volledig andere voor en achterlicht units, carrosserie vorm en bumpers hebben tegenover de gewone C en C coupe. liefst ook geen klakkeloos overgenomen interieur zodat het echt een unieke auto is.
ja en nee. in tegenstelling tot de 4GC die op de deuren en minimale daklijnverschillen na identiek is aan de gewone 3 en 4 mag een CLC van mij wel volledig andere voor en achterlicht units, carrosserie vorm en bumpers hebben tegenover de gewone C en C coupe. liefst ook geen klakkeloos overgenomen interieur zodat het echt een unieke auto is.
bwa, kijk naar de A & CLA, carrosserie is volledig verschillend. dat het interieur hetzelfde is kan je nog goedpraten door het feit dat beide low end mercedes modellen zijn.
als ze al modellen als de GLA, GLE coupe en wa ist nog allemaal uitbrengen lijkt me een CLC ook niet ondenkbaar
Comment