A & CLA is 99% identiek tot aan de B stijl...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenExpensive kleurtje!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenExpensive kleurtje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenKen de eigenaar die deze wagen zo besteld heeft. Heeft ook een 2013 G63 AMG in dezelfde kleur (9-SA-100) en een 2013 Rolls Royce Phantom in dezelfde kleur (9-SA-200).
ne knokke-mens he ? die G63 al eens gezien.. jawadde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sepp Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]106616[/ATTACH]
Denk dat ik weet waar die foto gemaakt isEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Denk dat ik weet waar die foto gemaakt is
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk ook. Dezelfde rij als waar de uwe stond.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De vlaggen hangen uit bij de Chinese tak van Mercedes-Benz. De fabriek in Peking heeft z'n 500.000e Benz geproduceerd.
Lokaal produceren is in autoland de sleutel tot geluk, en in China is het voor automerken bovendien een verplichting. Mercedes-Benz heeft inmiddels z'n 500.000e auto in Peking in elkaar gezet.
Daimler heeft in China de joint-venture Beijing Benz Automotive Co (BBAC), die sinds 2006 auto's in China bouwt. Vorig schroefde BBAC daarvan liefst 120.000 Benzen in elkaar. De joint venture verwacht er volgend jaar zelfs 200.000 te produceren. De feestneus is overigens een C-klasse met lange wielbasis. Begin volgend jaar zal de productiefaciliteit in Peking ook de GLA-klasse gaan produceren.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Een 300 SL Roadster uit ’58 met nog geen 35.000 km op de klok en vrijwel geheel origineel, gaat je dat meer of minder dan een miljoen eurootjes kosten?
Meer natuurlijk! Deze puntgave cabrio mag namelijk voor een stevige 1.050.000 euro mee naar huis, maar als je het ons vraagt is die vraagprijs best wel terecht. Van deze wonderschone cabrio zijn namelijk slechts 1.858 stuks gebouwd, dus exemplaren die er nog zo puik bij staan mogen gerust wat kosten.
Enige nadeel is dat de coupéversie van de 300 SL, met die befaamde vleugeldeuren, nog nét een klapje mooier en zeldzamer is. Daarmee is de dichte SL wel weer meteen een stukje duurder en minder bereikbaar dan de open versie.
Desalniettemin is deze occasion een topper van jewelste. De zescilinder-in-lijn levert ongeveer 220 pk en is bovendien nog nooit van de koets gescheiden geweest. Daarnaast is het interieur voorzien van nieuwe bekleding en zit de originele radio van Becker er nog in. Om de SL wat meer aan te passen aan hedendaagse standaarden heeft het ding schijfremmen gekregen en mocht het bbq-weer van Piet P. een keer geen 8 krijgen, dan monteer je gewoon de originele hardtop die ook wordt meegeleverd.
Zoals gezegd mag je al dit moois voor ruim een miljoen euro meenemen, aan jullie de keuze of je voor zoveel geld niet liever een compleet wagenpark samenstelt in plaats van slechts één klassieker die z’n waarde-explosie al achter de rug heeft.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment