Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Locatie is ook goed gekozen, aan de Elzasweg in Antwerpen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Nog net niet, maar je ziet het water toch al hé (voor alle duidelijkheid, het is nog in't stad).
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Ah zo, thx, ik wist niet aan welke kant van het water het was, maar ik leer bij
Een beetje ver weg maar nog aan uwe kant.
Zoals gezegd mag je al dit moois voor ruim een miljoen euro meenemen, aan jullie de keuze of je voor zoveel geld niet liever een compleet wagenpark samenstelt in plaats van slechts één klassieker die z’n waarde-explosie al achter de rug heeft.
Yeah right, 300SL gaat zeker nog fors stijgen in waarde.
Jammer dat die interieurs altijd opnieuw bekleed zijn bij deze auto's en schrijfremmen op een exemplaar van '58 is toch ook eerder zonde. Voor €1.000.000 moet die toch echt origineel zijn vind ik.
Ik geef toe dat ik die ook niet zou kopen. Maar het is wel erg uitzonderlijk die prijs. Foto's zijn ook niet gemaakt in Molenbeek ofzo maar dat is het centrum van Nazareth, best wel een oké dorp
Zalig, de kaalste versie die er was, maar met de dikste diesel erin. Er zit zelfs geen airco op.
De electrische ruiten zijn dan ook nog eens nageplaatst.
Comment