Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tja, joekel van een auto en geen parkeersensoren/camera. Logisch dat er dan eens iets fout gaan want die twee stiftjes die achteraan omhoog komen helpen ook niet veel.

Comment

• Was volgens mij niet te krijgen op de coupe

PTS kon je daar wel op krijgen

Comment

• Crappy foto. Wel model is dit eigl? Stond bij de schoonpa voor onderhoud maar niet achter gevraagd wat model het is.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Bar 8

W115

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten

Crappy foto. Wel model is dit eigl? Stond bij de schoonpa voor onderhoud maar niet achter gevraagd wat model het is.
            Nice! Met zo eentje heb ik nog leren rijden, was een donkerblauwe 200D uit 1969.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Toch een bar 8. Twijfelde eraan. vond ik nog wel knap eigl. Binnen is em ook nog aan een 190e 2.3 bezig.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• S211 AMG, zie je zelden.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Volgens mij was jij heel blij dat je die gezien hebt. Lijkt me een bobo-kar
                  dat weet jij goed

Comment

• MERCEDES-BENZ Lovers

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                    S211 AMG, zie je zelden.

Valt wel mee hoor.. Regelmatig in LV nu

Btw waar is dit getrokken? Kan goed zijn dat ik hem omgebouwd heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                      Valt wel mee hoor.. Regelmatig in LV nu

Btw waar is dit getrokken? Kan goed zijn dat ik hem omgebouwd heb
                      Dat is in Sint-denijs-westrem als ik me niet vergis.
                      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                        Dat is in Sint-denijs-westrem als ik me niet vergis.
                        aan de carrefour in SDW

Comment

• Inderdaad. De AMG kwam van de E40 en reed richting Sint-Martens-Latem met een fluwelen voet.
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• is nen klant van mij dan

Comment

• mercedes archief : enjoy

https://mercedes-benz-publicarchive.com

Comment

• als ik in de junge sterne koop krijg je zogezegd 24 monate eu garantie, geldt die in be ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  als ik in de junge sterne koop krijg je zogezegd 24 monate eu garantie, geldt die in be ?
                                  Ja, geldt in Belgie ook.
                                  Er zit wel een kilometerbeperking op: tot 100.000 km krijg je 100% terugbetaald, van 100.000 - 120.000 moet je 20% van de onderdelen betalen (werk nog volledig gedekt), van 120.000 tot 140.000 moet je 40 % van de onderdelen betalen en vanaf 140.000 km 60% van de onderdelen zelf betalen.

Comment

• = aan de nnc garantie dan, werkuren inbegrepen ?

Comment

• Volgens mij gaat bobo een nieuwe wagen kopen in DE.

Comment

• de zin is er david...tot voor een maand geleden was ik nog supercontent met de auto's, tot een vriendin begon te zagen achter mijn slk (die ik nog lang ni beu was)...dat opent mogelijkheden en beginnen zien voor een g of een 126 300 sdl...maar de slk is betrouwbaar, en is een oude g (voor de prijs ik wil betalen) of een oude s wel betrouwbaar en geen bodemloze geldput... ?
                                        dus eens kijken naar een recentere met de 250cdi motor...een e break mss, zo wordt de smart ook overbodig natuurlijk...als betrouwbaar goedkoop alternatief

stoot ik op een ad van een s250cdi voor 25 met 212k...is een taxi geweest, wat daarvoor niet per se slecht is...maar als ik die na een jaar beu ben krijg dat met die km's maar verkocht en er moet een nieuwe voorruit in en nief banden en wie weet wat kosten staan er mij te wachten en...
                                        andere s 250 in be zijn dikke bakken met amg en ... en staan voor 45000

dus mobile open, junge sterne s 250, ook niet veel te koop eigenlijk...maar voor 40k koop je er zeker 1-tje met dus 2 jaar garantie, voor hetzelfde geld een cls 250 shooting brake...natuurlijk ni overdadig voorzien van goodies
                                        maar de rit naar de maken voor een junge sterne zie ik wel zitten, een nnc vertrouw ik ook en koop ik desnoods op advertentie

maar nu komt de kat op de koord, vriendin heeft door mijn getreuzel afgehaakt op mijn slk en mij met 'zin in een nieuwe' opgezadeld...de smicht
                                        en ik hou niet van auto's te verkopen op internet dus ik weet het allemaal nog niet, zit nog in stadium: info inwinnen

zaag-zaag zever-zever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          de zin is er david...tot voor een maand geleden was ik nog supercontent met de auto's, tot een vriendin begon te zagen achter mijn slk (die ik nog lang ni beu was)...dat opent mogelijkheden en beginnen zien voor een g of een 126 300 sdl...maar de slk is betrouwbaar, en is een oude g (voor de prijs ik wil betalen) of een oude s wel betrouwbaar en geen bodemloze geldput... ?
                                          dus eens kijken naar een recentere met de 250cdi motor...een e break mss, zo wordt de smart ook overbodig natuurlijk...als betrouwbaar goedkoop alternatief

stoot ik op een ad van een s250cdi voor 25 met 212k...is een taxi geweest, wat daarvoor niet per se slecht is...maar als ik die na een jaar beu ben krijg dat met die km's maar verkocht en er moet een nieuwe voorruit in en nief banden en wie weet wat kosten staan er mij te wachten en...
                                          andere s 250 in be zijn dikke bakken met amg en ... en staan voor 45000

dus mobile open, junge sterne s 250, ook niet veel te koop eigenlijk...maar voor 40k koop je er zeker 1-tje met dus 2 jaar garantie, voor hetzelfde geld een cls 250 shooting brake...natuurlijk ni overdadig voorzien van goodies
                                          maar de rit naar de maken voor een junge sterne zie ik wel zitten, een nnc vertrouw ik ook en koop ik desnoods op advertentie

maar nu komt de kat op de koord, vriendin heeft door mijn getreuzel afgehaakt op mijn slk en mij met 'zin in een nieuwe' opgezadeld...de smicht
                                          en ik hou niet van auto's te verkopen op internet dus ik weet het allemaal nog niet, zit nog in stadium: info inwinnen

zaag-zaag zever-zever

moet ze de SLK niemer hebben ? jama azo niet he

Comment

Working...
                                          X