Al iets gaan bekijken, bobo?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
de duurste zaken zijn de grill of op ze minst de radar die er achter hoort en de control module en een nieuwe kabelboom.
das wel voor de oudere distronic. wil de nieuwere zal je rap boven de 3000 euro komen vanwege de extra sensoren enzolets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneuro 6 (?) en 60k zijn wel intressant, maar dan weer geen distronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja, in de titel stond het ook al
maar vreemd dat deze dan weer 183 co² heeft (zwart + zwrt is niet direct mijn favo)
zoveel keus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenGeen stress. Hoe langer je wacht, hoe goedkoper ze worden.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichtenik zou blijven zoeken tot ge ene tegen komt die u 100% bevalt.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
de interessante junge sterne van rosier is gereserveerd, mail gekregen met de datacard...alles zat erop, alleen 350 177 gram zonder start/stop maar ook een eu6
ik blijf me toch liever focussen op 250, dat was de opzet, bedoeling is toch dat ik er langer mee rij, en de extra kosten de v6 met zich meebrengt zijn dan weer een extra reden om sneller te wisselen, ken mezelf ondertussen
Comment
-
Hier wel distronic, maar wel geen zetelventilatie.
Deze heeft wel een aparte kleurencombinatie, perlikasgroen en beige leder (wat niet zo snel opwarmt als zwart leder) Prijs vind ik iets te hoog maar ik zou hier een beduidend lager bod doen omdat het een aparte kleur is die de meeste niet op hun S willen maar mss gij wel.
Comment
Comment