Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Behalve de roest, zou ik daar geen bang van hebben.
Ja, behalve dat het roest ook de technische kant soms negatief beïnvloede.
Wat heel jammer is, ze hebben er een machtige diesel ingestoken, 300Turbo.
Die break
Ja, behalve dat het roest ook de technische kant soms negatief beïnvloede.
Wat heel jammer is, ze hebben er een machtige diesel ingestoken, 300Turbo.
Die break
Idd 300 Turbodiesel lijkt me ook nog een leuk blok.
Maar ik zie wel het liefst de FL en daar lag die motor niet meer in.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Puur subjectieve mening vind ik, het gat nagenoeg enkel over het uiterlijk. Bij de meeste wagens vind ik de facelift mooier, ook bij de W210. Bij de E34 en E65 vind ik de facelift dan weer geen verbetering, hoogstens een waardige verandering.
Ik vind facelifts heel vaak het verkloten van een model, zeker na vele jaren zie je dat bepaalde onderdelen niet in het oorspronkelijke ontwerp pasten imo. Bijvoorbeeld bij een E39, die lampen zijn te modern voor het klassieke ontwerp vind ik. Bij Benz zijn ze er vaak wel beter in omdat ze slechts subtiel liften en vooral het interieur verbeteren. Al vind ik bijvoorbeeld dat de W204 wel z'n charme verloren is na de facelift, ook al vind ik het wel knap.
De w210 pre is zoveel mooier. Die grille, dat rooster onder de bumper, die mooiere achterlichten.
Ik vind de laatste generatie van de W124 ook maar een lelijk geval. Er is net teveel aan veranderd, waardoor het geheel niet meer klopt, het lijkt meer op een geknutselde kar vind ik.
Comment