Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mijn knies doen het nog goed, jocar
    geen gekraak

Comment

• Ik reed onlangs achter de laatste E en moest me mateloos ergeren aan die achterlichten.
      Dat leek wel zo'n goedkope led buis die ze met kerstmis aan de dakgoot nagelen, maar vooral naar de flanken toe lijkt dat er echt van ver opgegooid te zijn, niet mooi strak als je wil.

Comment

• tis veilig en doet de geribbelde lichten na

Comment

• Toch een raar zicht als je er achter bolt, het lijkt wel of ze "gelost" zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            nog steeds gek van deze krellen

Vond dat al ne mottigen auto als ze nieuw waren.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• mooi zijn ze niet, maar een (vaak roestend en belabberd) blok graniet kwa gevoel

Comment

• Comment

• ik overweeg de overstap naar een C Break AMG line maar zie overal grote korting op stockwagens (> 20%) en dat verwondert mij. Weet iemand of er veranderingen zijn voor 2016 ? Andere v-bak (automaat 9G ?) Andere motor ? ( van 651 naar 654 ?)

Comment

• Volgens de autokalender 2016 van AMS (meestal goed op de hoogte) is er geen facelift voorzien voor 2016. Zou ook wat vroeg zijn. Denk trouwens dat de C pas de nieuwe 9g krijgt bij de facelift.

Comment

• Comment

• mercedes wacht echt niet tot een facelift beurt om dingen te veranderen.
                        kijk naar de 204 en 212 en hoeveel verschillen je hebt tussen de verschillende bouwjaren... gaande van de look van de spiegels tot sam modules, turbo's, volledig nieuwe motoren etc
                        lets have some more member berries

Comment

• Sam module? Surface to air missile of zo. Knappe optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Sam module? Surface to air missile of zo. Knappe optie.
                            Signal Acquisition Module
                            IRIDIUM
                            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                            Helderzienden

Comment

• allebei 208 in superstaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                mercedes wacht echt niet tot een facelift beurt om dingen te veranderen.
                                kijk naar de 204 en 212 en hoeveel verschillen je hebt tussen de verschillende bouwjaren... gaande van de look van de spiegels tot sam modules, turbo's, volledig nieuwe motoren etc
                                Standaarduitrusting (in negatieve zin)

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• voor dikke standaarduitrusting wacht je tot het laatste jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                    Vond dat al ne mottigen auto als ze nieuw waren.

Comment

• Lekker!
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• die zijn super icm lampruitenwissers! er rijdt hier id streek een sportline rond in grijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          voor dikke standaarduitrusting wacht je tot het laatste jaar
                                          Idd, zoals nu voor de E. Edition E voor niet al teveel geld.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Working...
                                          X