en waarom geen a 250d 4 matic met 500nm ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb hier trouwens nog nooit mijn Merc gepost denk ik...
CLK 220 CDI uit 2006 met 290.000 kms and counting.
Geen noemenswaardige issues buiten de koppelomvormer die lichtjes begint te pendelen en de multicontourstoelen die niet meer werken.
Op winterwielen
Blij met de trekhaak... Te meer omdat parktronic dienst weigert wegens (volgens Star) twee kapotte sensoren vooraan... op de to do lijst die er vast nooit van komt
Op de sportpakketwielen. Althans achteraan. Als iemand me aan twee voorste kan helpen toevallig, heb er één gebarsten met dank aan ons wegennet
Droom van een auto voor mij, ondanks slechts 136pk en 10 jaar oud, ik rij er érg graag mee. Te meer omdat ik zelden een tweede tegenkom met evenveel opties (bordeaux leder, comand, kapotte multicontours, zwarte dakhemel, H/K Logic7, elektrische zetels en stuurverstelling,...). Ideale combinatie voor mij en naar mijn mening een tijdloze auto.
Comment
-
ik was ook zot van mijn CLK320
met de B heb ik trouwens uiteindelijk een gemiddeld verbruik kunnen halen van 4.9l
IMAG0471[1].jpglets have some more member berries
Comment
-
Zeer mooie CLK met die opties. Blijft inderdaad knap en veroudert niet echt. Hopelijk vind je nog zomervelgen. Ik heb dat pendelen ook nog zéér lichtjes gehad. Niet zeker dat het de koppelomvormer was, dacht dat het ook gewoon de dieselpomp kon zijn. Hoe voel je dat? Of zie je het gewoon aan de toerenteller?
Comment
-
Ik zie het aan de toerenteller en voel het ook. Meest nadrukkelijk bij snelheden tussen 70 en 80 km/h in hoogste versnelling - pendelt zo'n 50 à 100 toeren per minuut volgens de toerenteller. Minder uitgesproken als ik met de stuurpaddle/pook naar vierde verzet ga bij die snelheid... sowieso minder uitgesproken bij meer toeren. Tempomaat op 140 km/h is +- 3000 tpm (7Gtronic had wel leuker geweest dan de 5gang) en dan scheelt het... soms tellernaald strak op z'n plek en voel ik niks, soms pendelt de naald +- 1mm en dénk ik dat ik iets merk ... Het is afhankelijk van meerdere factoren ook denk ik... temperatuur bak, buitentemperatuur maar ik heb er nog geen lijn in kunnen ontdekken.
Soit, 't is muggenziften want m'n vrouw merkt er absoluut niets van, en de automaat + koppelomvormer hebben er bijna 300.000 kms op zitten dus ik kan er mee leven als 't niet erger wordt.
Ik heb al gedacht aan spoelen, ik denk niet dat dat ooit al gebeurd is (rij zelf nog maar zo'n 40.000 kms met de wagen) maar als ik sommige (jouw o.a.) verhalen lees denk ik if it ain't broke don't try to fix it...
Comment
-
Wel ik kan u zeggen ik heb mijn automaat laten spoelen terwijl die nog goed re.
En nu rijd hem nog beter en hij heeft 264k km's op de teller
Comment
-
heel mooie auto !
mijn c 220 cdi zonder kapotte omvormer, had dat ook heel lichtjes bij zwakke hellingen,maar geen 50-100 toeren...ik zag de naald ook beetje gaan, heeft dat altijd gehad
c 30 cdi sc met 2 zotgedraaide gloeiers, tot nu geen prob met starten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheel mooie auto !
mijn c 220 cdi zonder kapotte omvormer, had dat ook heel lichtjes bij zwakke hellingen,maar geen 50-100 toeren...ik zag de naald ook beetje gaan, heeft dat altijd gehad
c 30 cdi sc met 2 zotgedraaide gloeiers, tot nu geen prob met starten
30 CDI... Dik blok! Zou twijfelen zijn... SC 230 komp of 30 CDI... beiden bangelijk in zo'n compact... maar ik ben een diesellover denk ik
Comment
-
Dikke clk!Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe heb je het opgelost ?
als het niet kapot is, blijf eraf, maar toch...
Comment
Comment