ik had ook altijd kwasi blind gekozen voor een na-86 300 sl, vinnig genoeg zeker weten
maar de lange eindverhouding van de brug van sowieso een na-86 500 biedt mi zoveel meerwaarde bij het cruisen
een perfect naar mijn goesting 300 zou ik ook zeker niet links laten liggen
usa modellen hebben lagere compressie omdat indertijd niet overal hoge octaan brandstof beschikbaar was en omdat hun emmisiewetgeving al een stuk strenger was als bij ons, een us 380 had ochamere 155 pk
je moet de levensloop van de 5.7 corvette motor eens bekijken, je ziet direct aan de compressie en de pk's wanneer er weer een zwaardere uitstootwet doorkwam
maar de lange eindverhouding van de brug van sowieso een na-86 500 biedt mi zoveel meerwaarde bij het cruisen
een perfect naar mijn goesting 300 zou ik ook zeker niet links laten liggen
usa modellen hebben lagere compressie omdat indertijd niet overal hoge octaan brandstof beschikbaar was en omdat hun emmisiewetgeving al een stuk strenger was als bij ons, een us 380 had ochamere 155 pk
je moet de levensloop van de 5.7 corvette motor eens bekijken, je ziet direct aan de compressie en de pk's wanneer er weer een zwaardere uitstootwet doorkwam
Comment